نماینده مردم تهران در بازدید از منطقه آزاد انزلی

طی سال‎های اخیر منطقه آزاد انزلی در راستای اهداف اصلی مناطق آزاد حرکت کرده است/قانون مناطق آزاد نیازمند بازنگری است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم تهران تصریح کرد: امیدوار هستیم که با تقویت مناطق آزاد کشور و بازنگری در بخشی از قوانین بتوانیم از ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه برای توسعه و رشد اقتصادی کشور استفاده کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدفرید موسوی نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از زیرساخت های منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه کشور های مختلف از پتانسیل مناطق آزاد برای توسعه و تعالی وضعیت اقتصادی بهره می برند اظهار کرد: اگرچه عملکرد مناطق آزاد فراز و نشیب هایی داشته است اما خوشبختانه منطقه آزاد انزلی طی چند سال اخیر فعالیت های خوبی را در راستای اهداف اصلی مناطق آزاد صورت داده است.photo_2016-09-11_21-29-29

نماینده مردم تهران پروژه های عمرانی در حال انجام و همچنین فعالیت واحدهای صنعتی موجود در منطقه را نویدبخش آینده ای درخشان برای منطقه آزاد انزلی دانست و گفت: فعالیت هایی که صورت می‎گیردقطعا در توسعه صادرات کشور مفید خواهد بود.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه انزلی در شمال کشور و به حضور دریای خزر و کشورهای همسایه نیاز بود منطقه آزاد انزلی فعالتر شود.

موسوی بر ایجاد زیر ساخت های لازم تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت های جغرافیایی خودمان بخوبی استفاده کنیم و دولت محترم هم حمایت خوبی می‎کند و مجلس شورای اسلامی نیز اراده ی خودش را بر اساس تاکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند برای توسعه و رشد اقتصادی کشور تجهیز کرده است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: امیدوار هستیم که با تقویت مناطق آزاد کشور و بازنگری در بخشی از قوانین بتوانیم از ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه برای توسعه و رشد اقتصادی کشور استفاده کنیم.

tel final1

Share