دیارمیرزا گزارش می دهد

طلوعی که در دیارمیرزا خیلی زود غروب کرد/مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان تغییر می‎کند+گزینه ها

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که تنها اندکی از یک سالکی حضور طلوعی در گیلان می گذرد در راستای تغییرات رخ داده در صداوسیمای کشور و به دست گرفتن زمام امور توسط علی عسگری, صداوسیمای مرکز گیلان نیز به زودی تغییر و تحولاتی را به خود خواهد دادید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهریور ماه سال گذشته بود که با حکم محمد سرافراز رئیس وقت سازمان صدا و سیمای کشور علی طلوعی که یکی از مدیران خوش نام و جوان صداوسیما محسوب می‎شد به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای گیلان منصوب شد.photo_2016-09-11_00-18-38

هم اکنون در حالی که تنها اندکی از یک سالکی حضور طلوعی در گیلان می گذرد در راستای تغییرات رخ داده در صداوسیمای کشور و به دست گرفتن زمام امور توسط علی عسگری, صداوسیمای مرکز گیلان نیز به زودی تغییر و تحولاتی را به خود خواهد دادید.

بر اساس این گزارش علی طلوعی به عنوان قائم مقام معاون امور استانهای صداوسیمای کشور منصوب می شود تا برخلاف محسن نصرپور که پس از ۸ سال حضور در گیلان با این سمت خداحافظی کرد, مدیریت او در گیلان دوام چندانی نداشته باشد.

در حالی از ابوالحسن صادقی جهانی و حسن ظهیری به عنوان دو گزینه اصلی جایگزینی طلوعی نام برده می‌شود که این دو نفر شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

ابوالحسن صادقی جهانی، اصالتا آذری بوده و مدیرکلی صدا و سیما مرکز زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان, عضویت در هیئت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و خبرگان رهبری، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی و دبیر اتاق فکر صدا و سیمای مرکز زنجان، مشاور معاونت امور مجلس و در بسیج سپاه شورای نگهبان, مدیرکلی صدا و سیمای قزوین را در کارنامه کاری خود دارد.

همچنین حسن ظهیری قائم مقام فعلی صداوسیمای مرکز گیلان و فرزند آیت الله ظهیری استاد اخلاق حوزه های علمیه گیلان می باشد.

در بین دو گزینه معرفی شده ظهیری از یک سو به دلیل گیلانی بودن و از سوی دیگر با توجه به اینکه مورد حمایت کارکنان صداوسیمای مرکز گیلان بوده از شانس بیشتری برای انتصاب به عنوان مدیرکل آینده صداوسیمای مرکز گیلان برخوردار است.

tel final1

Share