رییس مجمع نمایندگان استان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان

صداوسیمای استان گیلان از نظر زیرساختی و منابع مالی فقیر است/ نباید به باور مردم لطمه‎ای بزنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی با بیان اینکه صداوسیما استان گیلان از نظر تولید همیشه برتر بوده است، اظهار داشت: متاسفانه صداوسیمای استان گیلان از نظر زیرساختی و منابع مالی فقیر است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بائوج لاهوتی، رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن خیر مقدم به حاضرین این مراسم، اظهار کرد: آقای طلوعی در زمان کم حضورش در استان فعالیت بسیار مؤثری داشتند(گزارش تصویری سری اول و دوم)photo_2016-09-18_13-29-18

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, لاهوتی وضعیت پوشش دیجیتال در استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: استان گیلان دارای پوشش ۸۶ درصدی است و دو تا سه درصد از کشور عقب هستیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه پوشش دیجیتال در روستاهای استان گیلان مناسب نیست.

لاهوتی با بیان اینکه صداوسیما استان گیلان از نظر تولید همیشه برتر بوده است، اظهار داشت: متاسفانه صداوسیمای استان گیلان از نظر زیرساختی و منابع مالی فقیر است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نباید به باور مردم لطمه ای بزنیم افزود: کارهای خوب دولت، کارهای خوب نظام است و باید به نمایش گذاشته شود.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه همه باید زیر چتر ولایت باشیم و نه تند تر و نه کند تر حرکت کنیم اظهار داشت: باید فضای اعتماد را در جامعه ایجاد کنیم.

وی در پایان برای ظهیری و طلوعی آرزوی موفقیت کرد و سخنان خود را با این شعر « آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست, هر کجا هست خدایا به سلامت دارش» به پایان رسانید.
tel final1

Share