شیرزاد در گفتگو با دیارمیرزا

شهرداری رشت به ورزش پایه و محلات توجه بیشتری کند/ تیم فوتبال نوجوانان شهرداری با مشکلاتی رو به روست/ روند پرداخت حقوق مربیان نگران کننده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شیرزاد گفت: همانگونه که شورا و شهرداری به تیم های مختلف رشت نظیر سپیدرود و داماش کمک مالی می کند لازم است که به تیم های زیر مجموعه خودش نیز توجه داشته باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت که در حاشیه بازدید از امکانات و فضای سبز پارک شهر رشت به طور سرزده در جمع بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت حضور پیدا کرده بود در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با تاکید بر لزوم توجه به ورزش پایه در خصوص مشکلات این تیم اظهار کرد: فوتبال گیلان و رشت استعدادهای نهفته ای دارد که بسیاری از آنها کار خود را از زمین های خاکی و سطح محلات شروع کرده اند و اگر به آنها به خوبی توجه شود می توانند هر یک در آینده بازیکن بزرگی در سطح ملی شوند.shirzado_2016-08-27_23-05-07

شیرزاد به نگاه شهردار رشت در خصوص توزیع عادلانه ثروت در سطح محلات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تیم فوتبال نوجوانان زیر مجموعه شهرداری قرار دارد بنده خواستار توجه بیشتر به ورزشپایه و بررسی مشکلات تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت هستم و انشاالله طی هماهنگی با شهردار و مسئولان ذیربط بازدید مجددی نیز خواهم داشت.

عضو شورای شهر رشت افزود: ابراهیم الماسخاله سرمربی تیم از عدم توجه کافی مسئولان گلایه مند بودند و می گفت در تامین هزینه های سفر, لباس و هزینه های تدارکاتی با مشکلات رو به رو هستیم.

شیرزاد تصریح کرد: باید بپذیریم که ورزش علاوه بر سلامتی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن نیز تاثیرگذار است. اما هم اکنون در پرداخت حقوق مربیان در دو قسمت بانوان و آقایان تاخیر وجود دارد که این روند نگران کننده است و مربیانی که از سالهای گذشته در تیم های وابسته به شهرداری مشغول فعالیت هستند باید تکلیفشان مشخص شود.

وی افزود: همانگونه که شورا و شهرداری به تیم های مختلف رشت نظیر سپیدرود و داماش کمک مالی می کند لازم است که به تیم های زیر مجموعه خودش نیز توجه داشته باشد.

وی با قدردانی از توجه بسیار خوب شهرداری رشت در خصوص ورزش پیشکسوتان اظهار کرد: به دلیل اهمیت بالای ورزش در تیم های پایه و با توجه به اینکه آنها آینده سازان جامعه هستند لازم است که شهرداری رشت بهای بیشتری به ورزش پایه بدهد.

گفتنی است تیم نوجوانان شهرداری ضمن اینکه سابقه قهرمانی در استان را در کارنامه خود دارد هم اکنون خود را برای مسابقات سوپرلیگ استانی آماده می کند.

photo_2016-09-10_19-15-38

tel final1

Share