مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

سقوط آزاد خودروی سواری به داخل رودخانه زرجوب+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی سقوط یکدستگاه خودروی سواری به داخل رودخانه و اعلام به مرکز آتش نشانی بیدرنگ مرکز ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی نجات از ایستگاه ۴ آتش نشانی بهمراه ۳ تن آتش نشان را به محل حادثه واقع در خیابان تختی خیابان جوان اعزام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی مشاهده عینی شهروند مبنی بر سقوط یکدستگاه خودروی سواری به داخل رودخانه و اعلام به مرکز ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۷:۳۷ دقیقه صبح امروز شنبه ۲۷ شهریور ۹۵ بیدرنگ مرکز ستاد فرماندهی یکدستگاه خودروی نجات از ایستگاه ۴ آتش نشانی بهمراه ۳ تن آتش نشان را به محل حادثه واقع در خیابان تختی-خیابان جوان ا۲۰۹۵-۱۲۲۴عزام کرد.

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی در این باره گفت: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، یکدستگاه خودروی سواری که بعلت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از جنب پل خیابان جوان به صورت واژگون به داخل رودخانه سقوط کرده بود مشاهده می شد.

وی در ادامه با بیان اینکه  هر دو سرنشین خودرو «مرد جوان ۱۸ ساله» قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج و بر روی بدنه خودرو مستقر بودند افزود: سریعا آتش نشانان بوسیله تجهیزات نجات وارد رودخانه شده و نسبت به خارج کردن هر دو سرنشین اقدام نمودند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ  مصدومی نداشت افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و پیشگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی و تحویل مورد به پلیس راهور به ایستگاه مربوطه مراجعت نمودند.

۲۰۹۵-۱۲۲۵ ۲۰۹۵-۱۲۲۶ ۲۰۹۵-۱۲۲۷

tel final1

Share