با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان

سرپرست سپاه رودبار معرفی شد/سردار عبدالله‌پور :سپاه پاسداران هر مانعی را از سر راه انقلاب اسلامی بر می‌دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما پاسدار انقلابی هستیم که بر پایه عدالت و متعلق به مستضعفین عالم است گفت: هر کجا مانعی سر راه انقلاب وجود داشته باشد سپاه پاسدارن آن را بر می‌دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم, سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه رودبار در مهدیه سپاه این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زنده است و پیش می‌رود و از وظایف ذاتی سپاه است که هر کجا مانعی برای انقلاب ببیند آن را از سر راه بردارد.IMG_3886abdollahpoor

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است که بر پایه عدالت و اسلام ناب بنا شده و نه اسلام عربستان، ترکیه سکولار و تکفیری‌ها، گفت: این سازمان انقلابی پرچمدار امام خمینی(ره)، ولایت و روحانیت است.

سردار عبدالله‌پور تصریح کرد: سازمان سپاه که به‌خاطر عظمت و بزرگی انقلاب و هدف بزرگ آن با پایه‌گذاری امام راحل تشکیل شده است بعد از ۳۷ سال به‌دلیل سازماندهی خوب آن همچنان پویا و پرنشاط است.

وی با بیان اینکه مسیر انقلاب تا جایی است که پرچم آن دست امام زمان(عج) برسد تأکید کرد: ما پاسدار انقلابی هستیم که بر پایه عدالت و متعلق به مستضعفین عالم است و می‌خواهد نظام سلطه جهانی را که ابرقدرت‌ها بر اساس آن به مردم دنیا ظلم می‌کنند به‌هم بریزد.

فرمانده سپاه قدس گیلان شأن سپاه را اجل از رفتن دنبال حزب و گروه دانست و تأکید کرد: هر کس در چارچوب نظام باشد وی را می‌پذیریم زیرا سپاه مسیرش مسیر ولایت است و هر کس با ولایت فاصله بگیرد ناخودآگاه با سپاه فاصله گرفته است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به همکاری سپاه با دولت برای محرومیت‌زدایی گفت: با تأکیدات مقام معظم رهبری، طرح دهستان پیشرفته ایرانی اسلامی در ۱۰۰ نقطه کشور اجرا می‌شود که شهرستان رودبار هم در این راستا از سهمیه‌های اختصاصی به گیلان برخوردار می‌شود.

وی گفت: ۴ موضوع زیرساخت بهداشت و درمان، اشتغال و اقتصاد و فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی در دهستان پیشرفته ایرانی اسلامی اجرا می‌شود و با همکاری فرماندار، نماینده، مسئولان و خیرین، این طرح در هفته بسیج آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به وجود هزار و ۴۴ پایگاه مقاومت بسیج در داخل یا جنب مساجد استان از وجود ۸۰۰ مسجد نیمه ساخت در گیلان خبر داد و افزود: از طریق قرارگاه قرب کوثر پیگیر هستیم که با همکاری دولت این مساجد تکمیل شوند.

وی با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی، ۵ هزار هکتار باغ زیتون در پادگان سپاه احداث می‌شود تا زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر از مهندسین کشاورزی رودبار فراهم شود گفت: تیم اقتصاد مقاومتی سپاه با توجه به نیرو و سرمایه انسانی بسیجیان در حال طراحی هستند تا علاوه بر زیتون، یک محصول دیگر را در شهرستان رودبار به محصولات استان و کشور بیفزایند.

 در این مراسم که نماینده فرماندار، ائمه جمعه، مسئولان ادارات و نهادها و بسیجیان شرکت داشتند با قدردانی از زحمات سرهنگ کمال حیدری، سرهنگ جاوید فلاح به‌عنوان سرپرست سپاه رودبار معرفی شد.

tel final1

Share