سرهنگ عباس بایرامی

سالروز «عملیات کربلای ۲» را باید روز شهدای گیلان نامگذاری کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده قرارگاه راهیان نور استان گیلان گفت: به دنبال ساخت اردوگاه و همچنین ساخت یادمان شهدای گیلان در مکان عملیات والفجر ۱۰ و کربلا دو هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ عباس بایرامی فرمانده قرارگاه راهیان نور استان گیلان در همایش تجلیل از عوامل اجرایی اردوی راهیان نور دانش آموزان استان گیلان با اشاره به دهم شهریور سالروز «عملیات کربلای ۲» گفت: در استان گیلان امروز غریب واقع شده و همه دست اندرکاران باید امروز را روز شهدای گیلان نامگذاری کنند.photo_2016-09-01_11-31-24

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, بایرامی تصریح کرد: در عملیات «کربلای دو» در کمتر از ۷ ساعت ۱۹۶ شهید تقدیم به ارزش های انقلاب کردیم.

معاون سپاه قدس گیلان یادآور شد: آن عملیات روز عجیبی بود و سی سال از آن واقعه گذشته و در اوج مظلومیت و غربت با توجه به روحیه ایستادگی و ایثار مقابل ستمگران ایستادیم.

وی افزود: پیام این عملیات، از خود گذشتگی و ایستادگی بود.

بایرامی با اشاره به اعزام بیش از ۳۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور گفت: در حوزه آموزش و پرورش ۱۵ هزار و ۷۳۴ نفر به راهیان نور اعزام شدند که ۱۰۸ درصد افزایش اعزام داشتیم.

وی راهیان نور را یک حرکت فرهنگی دانست و گفت: ده مهر ماه زمان آغاز شروع راهیان نور دانش آموزشی است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور استان گیلان در پایان گفت: به دنبال ساخت اردوگاه و همچنین ساخت یادمان شهدای گیلان در مکان عملیات والفجر ۱۰ و کربلا دو هستیم.


tel final1

Share