با حضور مسئولان همزمان با هفته دولت صورت گرفت

ساختمان جدید شهرداری انزلی افتتاح شد/ساختار جدید شهرداری انزلی کاملا مدرن و تخصصی است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورشعبان از افتتاح ۸۱ پروژه شهری با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در طول یکسال گذشته تا به امروز خبر داد و گفت: ساختمان جدید در مساحت هزار و ۲۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار انزلی در افتتاح ساختمان اداری جدید شهرداری اظهار کرد: شهرداری چابک و پاسخگو که بتواند رضایت ارباب رجوع را جلب کند از اهدافی بود که درابتدای ورود به شهرداری بر آن تاکید داشتم.
photo_2016-08-26_18-09-01
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, رضا پورشعبان با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان برای ما یک اصل است, متذکر شد: ساختار شهرداری با وجود سابقه ۱۰۰ ساله به روز نشده بود.

وی افزود: ۷درصد از شهرمان انزلی تحت نظر و ضوابط میراث فرهنگی است و پس از دوسال تلاش ماه گذشته سه معاونت را اعلام کردیم.

شهردار انزلی گفت: در چارت جدید ۱۷۵ پست تخصصی وجود دارد که در صورت تصویب می‌توانیم با جذب نیروهای جدید در پوشش خدمات شهرداری تلاش بیشتری داشته باشیم.

پورشعبان اظهار کرد: ساختار جدید شهرداری انزلی یکی از مدرنترین ساختار مدیریت شهری است که نیاز به حضور و معطل شدن ارباب رجوع نیست.

وی افزود: ۳۹ هزار پرونده املاک انزلی تبدیل و تجمیع شد و در قالب یک پوشه درآمده است.

شهردار انزلی گفت: بایگانی اسناد ما اجازه هیچ گونه ناهنجاری های احتمالی را نخواهد داد.

پورشعبان از افتتاح ۸۱ پروژه شهری با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در طول یکسال گذشته تا به امروز خبر داد و گفت: ساختمان جدید در مساحت هزار و ۲۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۱۱میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: این ساختمان ۱۰ باجه مراجعه کننده دارد و مقرر شده که بخشی از واحد هایی که مراجعه کننده بیشتری دارد مثل بایگانی, نوسازی, ساختمان و واحد درآمد شهرداری به این ساختمان انتقال یابد.


tel final1

Share