فرماندار شهرستان رشت در واکنش به لغو جلسه شورا

رفیعی نوده به من اعلام کرد که امکان برگزاری انتخابات نیست/ به پیشنهاد ریاست شورا، انتخابات هیات رئیسه به روز شنبه موکول شد/انتخابات با مدیریت بنده انجام می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رشت گفت: بهانه های مطرح شده برای تعویق برگزاری انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی کلانشهر رشت، کار درستی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا سید عیسی مهدوی افزود: طی یک ماه گذشته به همه شوراهای اسلامی نامه نوشتیم که رایزنی های لازم را انجام دهند و انتخابات هیات رئیسه جدید را بموقع قبل از ۱۲ شهریورماه، به پایان برسانند.mahdavio_2016-08-29_09-14-09
وی با بیان اینکه در اکثر شهرهای استان گیلان انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی برگزار شده، اظهار کرد: به جز کلانشهر رشت، انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی در همه شهرها امروز (پنجشنبه) به پایان می رسد.
فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در مدیریت شهری مشکلی پیش نیاید، با اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت همراهی می کنیم.
وی در رابطه با لغو انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی رشت در عصر روز گذشته (چهارشنبه) تصریح کرد: محمدعلی رفیعی رئیس شورای اسلامی این کلانشهر، در نامه ای به من اعلام کرد به دلیل اینکه برخی از اعضا در خارج از حوزه هستند، امکان برگزاری انتخابات نیست.
فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: ما نیز به رئیس شورای اسلامی رشت احترام گذاشتیم و مکاتبه کردیم تا با توجه به پیشنهاد ریاست شورا، انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی کلانشهر رشت به روز شنبه هفته آینده سیزدهم شهریورماه موکول شود.
وی با بیان اینکه مدیریت ریاست شورا فردا (جمعه) دوازدهم شهریور به پایان می رسد، یادآور شد: مدیریت انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی کلانشهر رشت، دیگر با رئیس قبلی نیست و با مدیریت بنده انجام می گیرد.
فرماندار شهرستان رشت از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت خواست تا به اعتماد مردم و وظایف خود توجه کنند.
انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی کلانشهر رشت، عصر دیروز (چهارشنبه) برای دومین بار در هفته جاری لغو و برگزار نشد.
یکشنبه گذشته قرار بود در جریان برگزاری یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت، انتخابات هیات رئیسه برگزار شود که به دلیل حضور کمتر از دو سوم اعضاء، جلسه برگزار نشد.
در جلسه یکشنبه گذشته اعلام شده بود که انتخابات هیات رئیسه جدید شورای اسلامی کلانشهر رشت با برگزاری جلسه فوق العاده ای عصر دیروز (چهارشنبه) برگزار شود.
در جلسه عصر دیروز (چهارشنبه) شورای اسلامی کلانشهر رشت برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورا، هشت نفر از اعضا شامل فاطمه شیرزاد، فرانک پیشگر، اسماعیل حاجی پور، رضا رسولی، امیرحسین علوی، مظفر نیکومنش، حجت جذب و سیدرضا موسوی روزان در صحن حضور یافتند.
محمدعلی رفیعی، محمود باقری خطیبانی، فرهاد شوقی، عباس صابر، مسعود کاظمی ، محمدحسین کارگرنیا و مجید رجبی ویسترودی از غایبان جلسه بودند.
شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۵ عضو دارد.

tel final1

Share