اظهارات اعضای شورا در جلسه‌ای که دقایقی قبل از برگزاری لغو شد

رسولی: لغو جلسه شورا خلاف قانون بوده و باید به این تخلف رسیدگی شود/سوالات موسوی روزان از فرماندار و رئیس شورا/شیرزاد: اینگونه حرکات زیبنده شورای شهر رشت نیست/علوی: تصمیمات اعضای شورا به نفع مردم است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا رسولی در نطقی که در حضور ۸ تن از اعضای شورای شهر رشت برگزار شد با قدردانی از اصحاب رسانه با ذکر موارد قانونی و آئین نامه ای اظهار کرد: جلسه هفتم شهریور ماهشورا به حد نصاب نرسیده بود و لغو شد.

شورای شهر رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در حالی که همه چیز برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر رشت در سال چهارم آماده بود غیبت اقلیت شورا مانع برگزاری این جلسه شد.

رسولی: لغو جلسه شورا خلاف قانون بوده و باید به این تخلف رسیدگی شود

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, رضا رسولی در نطقی که در حضور ۸ تن از اعضای شورای شهر رشت برگزار شد با قدردانی از اصحاب رسانه با ذکر موارد قانونی و آئین نامه ای اظهار کرد: جلسه هفتم شهریور ماهشورا به حد نصاب نرسیده بود و لغو شد.شورای شهر رشت

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: تا ۱۲ شهریور ماه مهلت برگزاری انتخابات هیات رئیسه است.

رسولیبه نامه‎ی محمدعلی رفیعی نوده رئیش شورای شهر رشت به فرمانداری شهرستان برای برگزاری جلسه فوق العاده اشاره کرد و گفت: دعوتنامه ای به درخواست فرماندار به اعضای شورا ارسال شد تا که جلسه فوق العاده برگزار شود و دستور جلسه نیز انتخاب هیات ریسهشورا است.

عضو شورای شهر رشت به اعلام لغو این جلسه درست دقایقی پیش از برگزاری آن اشاره کرد و در ادامه گفت: لغو این جلسه خلاف قانون بوده و باید به این تخلف رسیدگی شود.

سوالات موسوی روزان از فرماندار و رئیس شورا

سیدرضا موسوی روزان دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با بیان اینکه «دو سوال در مورد جلسه ای که فرماندار زمان آن را مشخص کرده اند دارم», اظهار کرد: امیدوارم هم فرماندار و هم ریاست شورا در مورد این سوالات پاسخگو باشند. آیا از نظر قانون ریاست شورا حق درخواست تعویق و تاخیر را دارد؟ سوال دوم این است که تا قبل از برگزاری تاکید بر انجام شدن جلسه بود تا اینکه لغو این جلسه با پیامکی در ساعت ۵ عصر امروز به دست ما رسید که البته آقای حاجی پور هم که میگوید هنوز پیامکی نیامده است.

وی افزود: اعضای شورا که حضور یافتند, منظره خوبی را مشاهده نکردند و سوال ما این است اگر دوستان می‌خواستند که جلسه تشکیل نشود می‎آمدند تا مثل جلسه قبل به حد نصاب نمی‌رسید نه این کار چنین کاری را انجام دهند!

شیرزاد: اینگونه حرکات زیبنده شورای شهر رشت نیست

شیرزاد نیز در ادامه این جلسه گفت: طبق دعوت نامه ای که ریاست شورا به ما دادند باید این جلسه برگزار می‎شد و حتی صبح امروز در شورا حضور داشتم و خبری از لغو نبود و چرا دیرهنگام به هشت تن از اعضای شورا گفتند؟ و دلیل این تاخیر چه بوده است؟

رئیس کمیسیون بهداشت شورا در پایان گفت: اینگونه حرکات زیبنده شورای شهر رشت نیست.

علوی: تصمیمات اعضای شورا به نفع مردم است

امیر حسین علوی نیز به تدبیر اعضای شورا اشاره کرد و گفت: تصمیماتی که اعضای شورای شهر می‌گیرند به نفع مردم و شهر خواهد بود.

وی افزود: برای برگزاری جلسه در روز شنبه جای نگرانی نیست و احتمالا با پیگیری فرماندار این جلسه برگزار خواهد شد.

حاجی پور نیز با یک جمله که ان شالله خیر است صحبت دیگری نکرد.

علوی, حاجی پور, رسولی, شیرزاد, نیکومنش نودهی,پیشگر, موسوی روزان و حجت جذب در این جلسه حضور داشتند.

tel final1

Share