دیدار امام جمعه اسالم با مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل راه و شهرسازی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه اسالم با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه تودیع مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان؛ امام جمعه اسالم با دکتر طلوعی و معاونین سیما دیدار کرد.photo_2016-09-13_18-52-28
در این دیدار حجه الاسلام جدائی ضمن تقدیر و تشکر بابت تمامی تلاش ها و زحمات مدیرکل صداوسیمای مرکر گیلان خطاب به طلوعی اظهار کرد: رفتن شما از استان گیلان موجب غصه ما شد زیرا وجود شما مایه خیر و برکت بود.
امام جمعه اسالم در ادامه گفت: تعامل شما با مردم و مسئولین بی نظیر بود و به این خاطر است که همه از رفتن شما ناراحت هستند. شما هر سنگری باشید یکی از خادمین صدیق انقلاب خواهید بود و زحمات شما در استان گیلان هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

جدائی همچنین گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما ؛ دغدغه های دینی و فرهنگی است؛ ولنگاری اخلاقی و بی بندباری و طلاق و کثرت پرونده های قضایی چیزی نیست که بشود پنهان کرد؛ در بسیاری از اوقات مردم بهتر و بیش تر از ما می دانند در جامعه چه خبر است.

این استاد تاریخ افزود: بعضی نهادی فرهنگی خنثی هستند بود و نبودشان هیچ تاثیری در فرهنگ و دین مردم ندارد جز خرج تراشی برای نظام خاصیتی ندارند ؛ ما همیشه از بازنگری هراس داریم  اگر امروز مشکلات فکری ؛ عقیدتی؛ فرهنگی و دینی فراوان شده به دلیل چیست؟

درخواست های امام جمعه اسالم از مدیرکل راه و شهرسازیphoto_2016-09-13_18-52-05

امام جمعه اسالم همچنین در دیدار با خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ضمن قدردانی از کارهای خوبی که سال گذشته در اسالم صورت گرفته و ضمن تشکر از مدیریت جهادی باذلی ریاست راه و شهرسازی شهرستان تالش؛ اظهار کرد: با توجه به حساسیت هایی که در اسالم وجود دارد برای این که سوء تفاهم نشود لازم است که مرکز استان برای رفع نیازهای شهر اسالم لطف و عنایت ویژه ای داشته باشد.
جدائی گفت: اسالم نسبت به خیلی شهرهای دیگر مظلوم تر است. خیلی از شهرها داخل محدوده شهرشان آسفالت شده ولی اسالم بعد از آماده شدن اتوبان با آسفالت مستهلک رها شد. در حالی که قاعدتا بایستی توسط اداره راه نوسازی می شد بعد تحویل شهرداری داده می شد. خواسته اول بنده این است که آسفالت داخل شهر اسالم را نوسازی کنید. خواسته و خواهش دوم بنده این است که جاده های مسیر سه مسجد در روستاهای ترک محله؛ خالسرای ۵۹؛ دیگه سرا را آسفالت نمایید چون رفت و آمد به مساجد بسیار مشکل است.
امام جمعه اسالم در ادامه اظهار کرد: خواسته سوم بنده این است که با توجه به این که جاده گیسوم بسیار زیباست و مسافران زیادی را جذب می کند و در حکم آبروی اسالم است مورد لطف قرار داده و آسفالت اش را در اولویت قرار دهید. و همچنین جاده بسیار زیبا و پرپیچ و خم اسالم به خلخال هم به خاطر توریستی بودنش نیاز به آبادانی و توجه جدی دارد.

جدائی با تاکید بر روشنایی کافی اتوبان به تصادفات و مرگ و میر صورت گرفته به این علت اشاره کرد و خواستار رفع نواقص شد.

امام جمعه اسالم در پایان صحبت های خود از مهندس خاوری دعوت کرد که در یکی از هفته ها در نماز جمعه حضور یافته و سخنرانی نمایند.

tel final1

Share