واکنش ها به خراب بودن برونکوسکوپ بیمارستان رازی رشت

دو دستگاه برونکوسکوپ در بیمارستان رازی رشت فعال است/تنها در بخش ریه دستگاه برونکوسکوپ در شش ماه اخیر غیرفعال بود/خرید دو دستگاه جدید در حال پیگیری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر انوش دهنادی، رییس مرکز آموزشی درمانی رازی رشت، از فعال بودن دو دستگاه برونکوسکوپ در این مرکز، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر انوش دهنادی، رییس بیمارستان رازی رشت، طی گفت و گویی با پایگاه خبری وبدا در گیلان گفت: بیمارستان رازی رشت در حال حاضر دارای دو دستگاه برونکوسکوپ فعال می باشد که در اتاق عمل مستقر بوده و در حال ارایه خدمات به بیماران اورژانس می باشد. وی تصریح کرد: انجام این خدمت تنها در بخش ریه، به علت خرابی دستگsardar_raziاه در شش ماه اخیر غیرفعال بوده است.

دکتر دهنادی یادآور شد: خرید دو دستگاه ویدیو برونکوسکوپ جدید نیز از طریق معاونت درمان دانشگاه در حال پیگیری است.

دکتر حسین اتحاد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این خصوص گفت: خرید دو دستگاه برونکوسکوپ از طریق هیات امنای ارزی و دانشگاه علوم پزشکی در دست اقدام است. وی افزود: در این خصوص اقدامات لازم جهت دریافت یک دستگاه برونکوسکوپ به پایان رسیده و فقط منتظر انجام اقدامات گمرکی هستیم.

دکتر اتحاد خاطرنشان کرد: به نظر می رسد در فاصله زمانی نزدیک با انجام تمهیداتی که از سوی وزارت بهداشت اتخاذ شده، این دستگاه در بخش ریه بیمارستان رازی استقرار یابد.

tel final1

Share