معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت همواره سعی داشته از اختلاف ها دوری کند/یکی از افتخارات دولت یازدهم ارائه آمار دقیق است/اقتصاد مقاومتی به صورت زبانی محقق نمی شود/باید زمینه ای فراهم کنیم تا مردم به میدان بیایند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رویکرد عاقلانه و پرهیز از رفتار شتاب زده، از مشخصه های مهم دولت تدبیر و امید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ارشاد گیلان، حسین انتظامی، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا بیان کرد: در سه سال گذشته، آرامش در کشور حاکم بوده و دولت، رویکردی عقلانی با پرهیز از رفتارهای شتاب زده داشته و این، از مشخصه های مهم دولت تدبیر و امید است.۳۹۴۳۴۷_orig

وی هفته دولت را بهانه ای برای مرور خدمات دولت در تمام حوزه ها دانست و ادامه داد: این هفته، به همگان بویژه توجه به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: دولت همواره سعی داشته از اختلاف ها دوری کند تا یأس و نا امیدی در مردم بوجود نیاید و آرامش در جامعه استمرار داشته باشد.

انتظامی اعتماد حاکمیت به مردم، اعتماد مردم به حاکمیت و اعتماد مردم به همدیگر را سه پایه سرمایه اجتماعی عنوان و اضافه کرد: اعتماد مردم به همدیگر در کنار دو پایه دیگر شکل می گیرد و سه پایه در کنار هم، سرمایه اجتماعی و نظام مردمی را شکل می دهد.

وی اظهار داشت: دولت در کنار ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی، خدماتی و … سرمایه های اجتماعی را نیز تقویت می کند و در واگذاری امور به مردم، در چارچوب قانونی اهتمامی جدی دارد زیرا اگر هر امری از جنبه مردمی بودن خارج شود، معضلاتی را به دنبال دارد.

انتظامی شرکت مردم در انتخابات و صحنه های مختلف انقلاب را نمونه بارز اعتماد دو طرفه مردم به حاکمیت و بالعکس دانست.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از افتخارات دولت یازدهم را ارائه آمار دقیق دانست و گفت: این راهبرد دولت، موجب ایجاد آرامش در کشور شده به گونه ای که دولتمردان، انرژی خود را برای تخریب صرف نمی کنند از این رو، می توانیم به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برسیم.

انتظامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به صورت زبانی محقق نمی شود، گفت: باید زمینه ای فراهم کنیم تا مردم به میدان بیایند چراکه روح حاکم بر این راهبرد، تکیه بر مردم است همانطور که امام خمینی (ره) بسیج مردمی و جنگ را با اتکاء به مردم مدیریت کرد.

در پایان این جلسه که با اجرای موسیقی همراه بود، تابلو معرق کاری یکی از هنرمندان شهرستان صومعه سرا به معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیم شد.

پیش از جلسه شورای اداری صومعه سرا، ۵٧ پروژه عمرانی و خدماتی این شهرستان همزمان با پنجمین روز هفته دولت، با حضور حسین انتظامی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

شهرستان صومعه سرا در ٢۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۳۹۴۳۴۶_orig ۳۹۴۳۴۵_orig

tel final1

Share