طعمه را از دهان گرگ با قدرت باید بیرون کشید نه با مذاکره /عظمت و عزت این انقلاب را شهدا آفریدند نه عافیت طلبان/عده‌ای اراده و ایمان ملت را به بازی گرفته اند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار جلائی گفت: جنگ ۸ ساله که با دفاع جانانه صورت گرفت اقتدار ملت ایران برای به رخ دشمنان کشید و دشمن بعد از شکست در جنگ برای نابودی نظام شیوهای دیگر را تست و آزمایش کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار جلائی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان فومن با بیان اینکه در دوران جنگ سرد غرب و شرق در عهد نامه نانوشته‎ای سعی کردند نظام اسلامی که در سال ۴۲ با نهضت امام آغاز و به ثمر رسید را مهار و نابود کنند, افزود: استراتژی غرب بویژه آمریکا و اروپا استراتژی سیخ های داغ بود که این به معنای استفاده از نقشه ها و بخشهای متفاوت و چهارگانه علیه نظام است.photo_2016-09-22_11-44-56

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, سردار جلائی اولین کار دشمن را ترور در سال ۵۸ و تجزیه طلبی, قوم گرایی و بعد از آن کودتا دانست و گفت: شاخص ترین اقدام ورود امریکا به طبس و تحمیل جنگ ۸ ساله بود.

وی افزود: جنگ ۸ ساله که با دفاع جانانه صورت گرفت اقتدار ملت ایران برای به رخ دشمنان کشید و دشمن بعد از شکست در جنگ برای نابودی نظام شیوه های دیگر را تست و آزمایش کرد.

سردار جلائی به ماجرای ورود جعلی مشاور امنیت ملی کاخ سفید اشاره کرد و افزود؛ جنگ ایران و عراق از نگاه کارشناسان یک پیروز داشت.

وی به ورود دول مرتجع منطقه برای کمک به کشور عراق برای رسیدن به پیروزی اشاره و گفت: نفوذ دشمن بعد از جنگ و استفاده از افراد انقلابی و بهره گرفتن از نقاط ضعف انها در برنامه قرار دارد.

جلائی بحث توهین به پیامبر اعظم در کتاب ایات شیطانی از دیگر برنامه دشمن خواند و گفت: دشمن موضع گیری امام را در برخورد با این توهین پیش بینی نکرده بود.

سردار جلائی به شبیه خون فرهنگی دشمنان اشاره کرد و افزود: آنها ایمان ملت ایران را مورد هدف قرار داده اند.

وی  افزود: همه ی گزینه ها زیر و روی میز دشمنان نظیر خنثی شد. فتنه سال ۸۸ ظلمی بود که به نظام شد و این کودتای رنگی نافرجام با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و تلاش و غیرت آحاد مردم بی ثمر ماند.

وی هدف دشمنان را از طراحی این نقشه ها نابودی  نظام اسلامی خواند و گفت: مگر این نظام چه بوده و هست که نباید بماند؟

سردار جلائی درباره علت عبرت نگرفتن دشمن از شکست ها مقابل ایران اظهار کرد: دشمن می خواهد نظام بر گرفته از خدا را هزینه بر تلقی کند و ملتی را که دنبال این نظام است با هزینه ها روبرو سازد از این رو به دنبال دوستان ناگاه می رود.

وی به فضا سازی و نفوذ اشاره کرد و افزود: عده ای در این جریان با دشمن شریک و اراده و ایمان ملت را به بازی گرفته اند.

سردار جلائی خطاب به آنهایی که پای انقلاب ایستادند و شعار امسال دفاع مقدس را سر می دهند گفت:  بدانند طعمه را از دهان گرگ با قدرت باید بیرون کشید نه با مذاکره چون ته مذاکره سقوط است.

وی افزود: ایران اسلامی مرز پر گوهری است که حفظ آن با شعار ممکن نیست. عظمت و عزت این انقلاب را شهدا آفریدند نه عافیت طلبان.

جلائی تصریح کرد: آنهایی که برای شکست آحاد ملت به نبال دو قطبی شدن فضا هستند و موافق برجام و مخالفان برجام، خواهان شادی و خواهان گریه، چپ و راست، خسته از میدان نبرد و مقاوم را مطرح می کنند خائنین هستند.

tel final1

Share