مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

دشمن برای فروپاشی نظام به پروژه «نفوذ» دلخوش کرده است/تفکر التقاطی خمیرمایه استراتژی براندازی انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمن با پشتیبانی و حمایت از عناصر تفکر التقاطی برای استحاله و فروپاشی نظام به پروژه نفوذ دلخوش کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد در جمع پاسداران و فرماندهان لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان تفکر التقاطی را خطر جدی برای انقلاب اسلامی دانست.

IMG_3868motamed

وی اظهار کرد: چنین تفکری می‌تواند تهدیدی بالقوه و بالفعل در حوزه امنیت، اقتصاد، فرهنگ و سیاست خارجی باشد و اگر خطر التقاط در سطح ملی باشد می‌تواند زمینه وابستگی زودهنگام و ذلت یک کشور و ملتی را فراهم کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تفکر التقاطی به‌ویژه در لایه‌های یک حکومت مهم‌ترین سلاح پیروزی دشمن است، افزود: این تفکر می‌تواند بدون تحمل هزینه در میدان سخت با به‌کارگیری عناصر التقاطی به اهدافش برسد.

وی هدف نفوذ را تغییر باورها و تفکرات دینی ملت اسلامی عناون کرد و ادامه داد: «دیوید کیو» مامور سازمان CIA گفته که مهم‌ترین حرکت در براندازی انقلاب اسلامی ایران، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است.

معتمد گفت: کیو می‌گوید مصمم هستیم و راهبرد ما مبارزه در میدان فرهنگ و ارزش‌ها با انقلاب ایران بوده و با این سلاح می‌توان به جنگ با نظام ایران رفت.

وی تفکر التقاطی را خمیرمایه استراتژی براندازی انقلاب اسلامی نامید و تصریح کرد: باید مراقب خطر تفکر التقاطی باشیم.

این مسوول آغاز رخنه تفکر التقاطی در لایه‌های حکومت اسلامی را از سال‌های پس از دفاع مقدس ذکر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نفاق پدیده شوم تفکر التقاطی است، خاطرنشان کرد: تفکر التقاطی آمیختن نوعی نگرش ضد دینی با اندیشه دینی و وحیانی است.

وی با اشاره به اینکه امروز گروهک منافقان با وهابیون عربستان برای براندازی حکومت اسلامی هماهنگ می‌شوند، یادآور شد: به دلیل برخورداری از تفکر التقاطی و ممزوج کردن افکار مارکسیسمی و برداشت‌های فردی و شخصی با اسلام به منافقان معروف شدند و در ابتدای حرکت عناصری که به این سازمان پیوستند مسلمان و انقلابی بودند.

معتمد افزود: زمانی خطر تفکر التقاطی جدی‌تر می‌شود که چنین عناصری در لایه‌های حکومت و دولت اسلامی رخنه و نفوذ کنند

وی جریان مذکور را از این جهت خطرناک خواند و گفت: چنین افرادی از اعتقادات متقن الهی و اعتقاد به حدود الهی بی‌بهره هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خیانت‌کاری، دروغ‌پردازی، پیمان‌شکنی و زیرپا گذاشتن اصول ارزش‌ و میثاق‌ها و عبور از خطوط قرمز را از خصلت‌های بارز منافقان دانست.

وی تصریح کرد: منافقان برای رسیدن به اهداف و برنامه‌های دنیاطلبانه خود، خیانت، تزویر و جاسوسی به نفع بیگانگان را مجاز تلقی می‌کنند.

به گفته معتمد، جوسازی و مسئله‌آفرینی در درون حاکمیت و جامعه اسلامی و بهانه‌سازی و سوژه‌سازی برای دشمنان کار روزمرگی آنهاست.

وی با اشاره به اینکه برخی در حوزه سیاست خارجی و مسائل سیاسی، ثبات فکری ندارند، اضافه کرد: این عده با غرب و استکبار سازش می‌کنند و مذاکره با دشمن را به منزله ختم انقلاب دنبال می‌دانند.

این مسؤول با تصریح بر اینکه افراد مذکور در حوزه فرهنگ، هنر و موسیقی از عناصر آلوده و و فسادزده پشتیبانی و حمایت می‌کنند، اظهار کرد: این اشخاص کسانی هستند که نغمه شوم جدایی دین از سیاست و جمهوریت منهای اسلامیت را سر می‌دهند که زاییده تفکر التقاطی است.

وی شعار جایگزینی حکومتی لائیک به جای جمهوری اسلامی را از برنامه‌های تفکر التقاطی عنوان کرد و ادامه داد: تاریخ انقلاب شهادت می‌دهد که صاحبان تفکر التقاطی در تمام دوره‌ها و مراحل انقلاب اسلامی در انتخاب حق و باطل و اسلام و کفر در تردید بوده و با اندیشه امام(ره) در تقابل بودند.

معتمد گفت: امام(ره) به دلیل تفکر التقاطی برخی از این عناصر ملی‌گرایی را خلاف اسلام می‌دانستند و می‌فرمودند جبهه ملی محکوم به ارتداد است و از انتخاب و انتصاب آقای بازرگان و منتظری به عنوان نخست وزیری و قائم مقام رهبری اظهار پشیمانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طول انقلاب صاحبان تفکر التقاطی اگرچه در ظاهر با انقلاب بودند و از اقتصاد اسلامی و آزادی و استقلال سخن می‌گفتند اما در براندازی نظام به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با دشمن همراهی کردند و به عنوان سرشاخه‌های دشمن در داخل کشور بودند.

به گفته این مسؤول، امروز دشمن با پشتیبانی و حمایت از عناصر تفکر التقاطی برای استحاله و فروپاشی نظام به پروژه نفوذ دل خوش کرده است.

وی یادآور شد: بدون تردید نقطه الحاق جریان لیبرال‌ها، ملی‌گراها، منافقان و فتنه‌گران تفکر التقاطی است.

tel final1

Share