استاندار گیلان در جمع نیروهای مسلح مستقر در گیلان

دشمن با جنگ تحمیلی نتوانست مسیر انقلاب را تغییر دهد/نیروهای مسلح دژ امنیت ملی هستند/دشمن جرأت تفکر حمله به ایران را ندارد/موفقیت در مذاکرات هسته‌ای حاصل اقتدار نظامی و دیپلماتیک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان لازمه رفع تهدیدهای نظامی علیه کشور را اقتدار نیروهای مسلح دانست و متذکر شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دژ امنیت ملی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از فارس ،استاندار گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب مورد تجاوز ناجوانمردانه دشمن قرار گرفت، گفت: دشمن با جنگ تحمیلی نتوانست مسیر انقلاب را تغییر دهد.

najafi_2015-09-24_20-36-45محمدعلی نجفی صبح امروز در جمع نیروهای مسلح مستقر در گیلان در بوستان ملت این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: هدف نیروهای مسلح در نظام اسلامی احیای ارزش‌های الهی و اسلامی است.

وی با بیان اینکه قوای مسلح بازوان قوی جمهوری اسلامی و نگه‌داران امنیت و آرامش هستند، افزود: استواری و انقلابی بودن را در کنار نیروهای مسلح احساس می‌کنیم.

استاندار گیلان ادامه داد: احترام و سلام خود را به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌داریم و سلام و درود بر تمام آنهایی که در دوران دفاع مقدس برای ملت ایران سربلندی و افتخار را به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد تجاوز ناجوانمردانه دشمن قرار گرفت، گفت: دشمن حتی نتوانست یک سانتی‌متر را تحت اشغال خود نگه دارد.

نجفی با بیان اینکه دشمن با جنگ تحمیلی نتوانست مسیر انقلاب را تغییر دهد، خاطرنشان کرد:امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات در منطقه هستند.

وی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی برای همسایگان ندانست و یادآور شد: امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به جایگاهی رسیده که دشمن جرأت تفکر حمله به ایران را ندارد.

استاندار گیلان لازمه رفع تهدیدهای نظامی علیه کشور را اقتدار نیروهای مسلح دانست و متذکر شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دژ امنیت ملی هستند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران، یادآور شد: موفقیت در مذاکرات هسته‌ای حاصل اقتدار نظامی و دیپلماتیک است.

tel final1

Share