نیکومنش نودهی عضو شورای شهر رشت

در شورای سازمان مناظر و زیباسازی شهرداری رشت را باید گل گرفت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نیکومنش با بیان اینکه عملکرد شورای سازمان مناظر و زیباسازی در تعامل با شورا بسیار ضعیف بوده است گفت: باید در این شورای سازمان را گل گرفت. ما با شخص مشکل نداریم با سازمان حرف داریم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مظفر نیکومنش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در اعتراض به سازمان مناظر و زیباسازی شهرداری رشت گفت: یکسال در مورد عدم اطلاع رسانی جلسات شورای سازمان های مناظر و زیباسازی شهرداری رشت سکوت کردم و می‌خواهم بدانم علت این را که چرا این شورا برگزار نشده است چیست؟ و یا اگر برگزار شده چرا به اعضای شورا اطلاع نداده اند!-------------۱۳nikoo

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, نیکومنش در ادامه گفت: المان هایی در سطح شهر خود نمایی میکند که این المان ها قبل نصب به کمیسیون فرهنگی ارجاع نشده اند البته کار ساخت و نصبش مشکلی ندارد اما چرا به اطلاع کمیسیون فرهنگی نمی رسانند جای سوال دارد; در حالی که باید مجوز این المان ها در کمیسیون فرهنگی اخذ می‌شد.

وی با بیان اینکه عملکرد شورای سازمان مناظر و زیباسازی در تعامل با شورا بسیار ضعیف بوده است گفت: باید در این شورای سازمان را گل گرفت. ما با شخص مشکل نداریم با سازمان حرف داریم. بنده یکسال است که عضو شورای سازمان هستم اما در این مدت یکبار هم در جلسات ان حضور نداشتم.

نیکومنش در ادامه گفت: وقتی می‌خواهند نام شهیدی را از جایی حذف کنند این سازمان به کمیسیون فرهنگی درخواستش را می‌فرستد تا توپ را در زمین کمیسیون بیندازد.

وی از گلایه مردم در منطقه اعلم الهدی و سبزه میدان رشت در مورد نبود هیچ گونه سرویس بهداشتی در این مسیر خبر داد و افزود: تقاضا دارم احداث چند سرویس بهداشتی در دستور کار قرار بگیرد تا این نارضایتی ها برطرف شود.

tel final1

Share