ادعای رئیس هیئت نجات غریق شهرستان رودسر : 

در سال ۹۵ غرق شده ای در طرح های دریای رودسر نداشته ایم / آمار غرق شده ای به استان نداده ام

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس هیئت نجات غریق شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه آمار غرق شده ای به هیئت نجات غریق گیلان ارائه نکرده ام افزود: در طرح های مذکور غرق شده ای نداشته ایم تا بخواهم آماری را به استان ارسال نمایم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رنجکش رییس هیئت نجات غریق شهرستان رودسر در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در رودسر گفت: از زمان بازگشایی طرح های سالمسازی دریای شهرستان رودسر تاکنون هیچ غرق شده ای را در طرح نداشته ایم و این مایه مسرت و خوشحالی است.غرقo_2016-08-14_19-06-341

رنجکش افزود : طرح های دریای شهرستان رودسر شامل رودسر ، کلاچای و رحیم آباد است و تاکنون غرق شده ای را به ما اعلام نداشته اند.

رییس هیئت نجات غریق شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه آمار غرق شده ای به هیئت نجات غریق گیلان ارائه نکرده ام افزود: در طرح های مذکور غرق شده ای نداشته ایم تا بخواهم آماری را به استان ارسال نمایم.

وی با بیان اینکه اگر رییس هیئت نجات غریق استان گیلان آماری از اینجانب دارد انعکاس دهد تا مشخص شود رودسر چه تعداد غرق شده دارد شاید بنده در جریان نیستم!

رنجکش اظهار داشت :مطمئنا آمار ذکر شده از دهیاران و بیمارستان ها و مراکز درمانی دریافت شده که صحیح نبوده و این مقام محترم را به اشتباه انداخته است.

گفتنی است روز گذشته نیز امیر جانبازی فرماندار رودسر گفته بود: «برخلاف آنچه که از قول روابط عمومی هیأت نجات غریق گیلان در خبرگزاری ها اعلام شده است مبنی بر اینکه آمار غرق شدگان در شهرستان رودسر بالاست و از ابتدای فصل تابستان امسال تاکنون ۱۱ نفر در شهرستان رودسر غرق شده اند؛ اینجانب قول مذکور را تکذیب نموده و تأکید می کنم از زمان آغاز طرح سالمسازی دریا در شهرستان رودسر تاکنون ۶ نفر غرق شده اند که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش یافته است».

tel final1

Share