در مراسم افتتاح 200 طرح گازرسانی با حضور وزیر ارشاد مطرح شد

درخواست‌های جعفرزاده از دولت یازدهم/ ۴ سال پیش آرزوی گازرسانی به روستاها را داشتیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده رشت تصریح کرد: به یاد دارم در ۴ سال پیش آرزوی گازرسانی به روستاها را داشتیم ولی امروز افتخار می‌کنیم که گیلان در حال تبدیل شدن به استان سبز است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده در مراسم افتتاح ۲۰۰ پروژه گاز رسانی در روستای طارمسر بخش کوچصفهان با درود به امام راحل و شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و عرض خیر مقدم به وزیر ارشاد گفت: خدمات دولت تدبیر و امید را ارج مینهیم.photo_2016-08-28_10-21-06

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا نماینده رشت تصریح کرد: به یاد دارم در ۴ سال پیش آرزوی گازرسانی به روستاها را داشتیم ولی امروز افتخار می‌کنیم که گیلان در حال تبدیل شدن به استان سبز است.

جعفرزاده افزود: اگر زحمات دولت تدبیر و امید نبود نمی‌توانستیم حتی یک بشکه نفت بفروشیم اما با تدابیر سربازان دیپلماسی نشان دادیم که ایران یک خطر هسته ای نیست.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: ولی هم چنان مشکلاتی بر روی زمین است و از شما آقای وزیر میخواهم در دو یا سه مورد به کمک کنید.

جعفرزاده گفت: رودخانه سپیدرود از کنار شهر لولمان میگذرد و شورای شهر این منطقه در صدد است یک منطقه توریستی بکر ایجاد کند و از شما درخواست می‌کنم کمکی کنید.

وی با اشاره به مشکل برق این منطقه گفت: این منطقه و روستاهای اطراف از کمبود برق رنج میبرند و حتی پنکه هم به سختی به حرکت در می آید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به مشکلات کشاورزان گفت: از شما به عنوان نماینده دولت دارم تا خرید تضمینی برنج را امسال هم پیگیری کند.

جعفرزاده در پایان گفت: در چند ماهه مانده دولت دولت میتواند خدمات خوبی به استان کند تا در درجه و جایگاه بالایی قرار گیرد و شما می توانید به گیلانی ها یک هدیه خاص بدهید.

tel final1

Share