درچارچوب سومین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور

داماش گیلان در دیداری خارج از خانه به پیروزی دست یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، درچارچوب سومین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری خارج از خانه در استادیوم اتکا تهران به مصاف استقلال آبی رفت و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از وارش اسپرت، درچارچوب سومین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری خارج از خانه در استادیوم اتکا تهران به مصاف استقلال آبی رفت و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد.damash-g

تک گل داماشی ها در این بازی را محمد مختاری در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند. نکته قابل توجه اینکه پنج بازیکن داماش به اسامی مجتبی فرهادی، حسین نظیری، سامان نورمحمدی، محمد همرنگ و محمد مختاری باکارت زرد و حسن رمضانی با دریافت کارت دوم با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شدند!

داماشی ها که سه بازی خود شش امتیاز کسب کرده اند و در رتبه دوم جدول گروه ب قرار دارند، در چهارمین هفته از رقابت های لیگ دو از ساعت ۱۵:۱۵ روز شنبه سوم مهرماه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای پتروکیان شوشتر خواهند بود.

مجتبی فرهادی، آرمین منفرد دوست، کنعان طاهرنژاد، محمد مختاری، بابک رمضانی پور، سامان نورمحمدی (شروین بزرگ)، محمد همرنگ، حامداکبری پور (حسین گوهری)، حسین نظیری، مجید هوتن (حسام یعقوبی) و حسن رمضانی در این بازی برای داماش به بازی رفتند.

tel final1

Share