در گالری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت

«خط نفوذ» در رشت افتتاح شد / محبوب: اگر یک نفر نیز گرفتار فرقه گرایی شود زیاد است/وارسته: باید در حوزه مفاهیم دینی و خط نفوذ آستین ها را بالا زنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل موسسه حقیقت سبز و دبیر انجمن ادیان، فرق و مذاهب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه این نمایشگاه جهت روشنگری افراد راه اندازی شده است، گفت: برای جمهوری اسلامی ایران اگر یک نفر نیز گرفتار فرقه گرایی شود زیاد است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز نمایشگاه «خط نفوذ» با حضور جمعی از مسئولان در گالری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت افتتاح شد.(گزارش تصویری)photo_2016-08-28_17-12-19

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, رضا محبوب، مدیرعامل موسسه حقیقت سبز و دبیر انجمن ادیان، فرق و مذاهب سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه این نمایشگاه جهت روشنگری افراد راه اندازی شده است، گفت: برای جمهوری اسلامی ایران اگر یک نفر نیز گرفتار فرقه گرایی شود زیاد است.

وی ادامه داد: مدیران نظام، استان و شهری برای ما حرمت دارند و این پتانسیل را داریم که هرجایی که مدیران صلاح بدانند کلاس های آموزشی را در آن نهاد برگزار نماییم.

محبوب با اشاره به اینکه کسانی که گرفتار فرقه گرایی می شوند ملزم به جاسوسی برای سازمان های جاسوسی کشورهای خارجه می باشند، اظهار کرد: آمادگی داریم به صورت رایگان خدمات خود را ارائه دهیم.

قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: موسسه حقیقت سبز چندین سال در حوزه فرق و ادیان در حال فعالیت هستند.

وی، تهیه کتاب و مستند، برگزاری همایش های مختلف و نمایشگاه خط نفوذ را نتیجه همکاری موسسه حقیقت سبز و سازمان فرهنگی ورزشی رشت دانست.

وارسته معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت، ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: انتظار تکلیفی بر روی گردن افراد می گذارد.

وی ادامه داد: در مسایل اجتماعی می توانیم به دو صورت سطحی و عمیق نگاه کنیم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه فرهنگ نیازمند یک کار عمیق است، اظهار کرد: دین، مکتب و مذهب ما چنان پرمحتوا است که همه مطالب مورد نیاز بشریت در آن نهفته است.

وارسته با اشاره به اینکه در گذشته بیشتر افرادی که به دین اسلام می گرویدند به مذهب اهل سنت روی می آوردند, افزود:  به دلیل این بود که مذهب تشیع و امامت خود را به آن گونه ای که باید معرفی نکردیم و باید در حوزه مفاهیم دینی و خط نفوذ آستین ها را بالا زنیم.

وی گفت: سعی کردم بیشتر از توان در این مسئله ورود نماییم.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار رشت با اشاره به اینکه باید مفاهیم دینی را به زبان امروزی برای جوانان خود آماده نماییم، گفت: امیدواریم با وجود تهدیدات موجود خود را دقیق تر و مسلح تر نماییم.

photo_2016-08-28_17-12-13

tel final1

Share