سیروس رجاء، عضو هیئت مدیره باشگاه سپیدرود رشت:

حق گیلان داشتن بیش از دو تیم در لیگ برتر است/ سپیدرود تیم ریشه داری است/ آقایان پاسخگوی بلاتکلیفی چوکا باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیئت مدیره باشگاه سپیدرود رشت؛ با اشاره به طرفداران و هواداران پر شور سپیدرود رشت؛ گفت: هواداران، پشتوانه و یار دوازدهم تیم هستند و با توجه به موفقیت های اخیر سپیدرود؛ انتظار داریم این تماشاگران عزیز در گرما و سرما بر ما منت گذاشته و در ورزشگاه حامی سپیدرود باشند تا ان شاالله به کمک هم و همگرایی استانی، راه صعود به لیگ برتر را با سربلندی طی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیئت مدیره باشگاه سپید رود رشت و مالک سابق تیم فوتبال رهپویان گفت: سپیدرود تیم ریشه داری است و اهتمام و هدف مجموعه سپیدرود، صعود تیم و حضور این تیم پرطرفدار در لیگ برتر فوتبال ایران است.۱

سیروس رجا گفت: استان گیلان دارای توانمندیهای بالایی در فوتبال است اما به دلیل فقدان سرمایه گذاری ورزشی ، عدم شناسایی استعدادها و نبود حمایت های لازم از سرمایه های فوتبالی استان؛ متاسفانه سرمایه انسانی ما هدر می رود.

وی افزود: فوتبال گیلان بدون سرمایه گذاری، هم اکنون در سطح ملی؛ چند بازیکن ثابت در تیم ملی و لژیونر خارجی دارد در حالی که اگر فوتبال گیلان را احیاء کنیم؛ می توانیم در سطح کشور آقایی کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپیدرود رشت؛ با اشاره به طرفداران و هواداران پر شور سپیدرود رشت؛ گفت: هواداران، پشتوانه و یار دوازدهم تیم هستند و با توجه به موفقیت های اخیر سپیدرود؛ انتظار داریم این تماشاگران عزیز در گرما و سرما بر ما منت گذاشته و در ورزشگاه حامی سپیدرود باشند تا ان شاالله به کمک هم و همگرایی استانی، راه صعود به لیگ برتر را با سربلندی طی کنیم.

سیروس رجا خاطر نشان کرد: ملوان و سپیدرود؛ امید گیلانی ها هستند و باید این تیم ها تقویت شوند؛ چون متاسفانه ما امسال در لیگ برتر نماینده ای نداریم ولی حق گیلان داشتن بیش از دو تیم در لیگ برتر است چرا که پتانسل های فوتبال گیلان از استانهایی چون خراسان و آذربایجان شرقی فراتر است ولی به خاطر عدم سرمایه گذاری از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته است.

مالک سابق تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر با اشاره به واگذاری امتیاز تیم فوتبال رهپویان به داماش گیلان، گفت: بنده تیم رهپویان را از زیرگروه استانی تا دسته دوم کشوری ارتقا دادم؛ ولی مسئولین هیچ کمکی نکردند و حتی برخی از مسئولین رضوانشهر ، سنگ جلوی ما قرار دادند. بنده این چند سال بیش از ۹۵ درصد از هزینه های تیم را از جیب خود هزینه کردم و خوشبختانه روند تیم هم صعودی بود ولی چون هیچ مسئولی در رضوانشهر حمایتمان نکرد؛ مجبور شدیم امتیاز تیم را به داماش واگذار کنیم.

وی یادآور شد: بنده سرباز مقام معظم رهبری هستم و در راستای بیانات ایشان ؛ برای ترویج ورزش در بین جوانان اقدام به ایجاد باشگاه ورزشی در رضوانشهر نمودم و هم اکنون نیز با لطف هیئت مدیره و مدیرعامل سپیدرود؛ در سنگر دیگری انجام وظیفه می کنم و قطعاً آنچه در توان دارم در راه توسعه فوتبال استانم تلاش می کنم که جا دارد که از آقای دکتر عبدالهی ، جناب آقای کامران و جناب آقای محمود باقری تشکر ویژه ای داشته باشم.

سیروس رجا در پاسخ به علت بلاتکلیفی تیم ریشه دار چوکای تالش نیز گفت: این سوال را باید از آقای محمدیاری بپرسید نه من! بنده زمانی اعلام آمادگی کردم که حاضرم به خاطر عرق و تعصب به چوکا ، حتی امتیاز رهپویان را به چوکا واگذار نمایم اما متاسفانه آقایان استقبال نکردند. حال بهتر است خودشان پاسخگوی بلاتکلیفی چوکا باشند.

شایان ذکر است اخیراً طی حکمی از سوی سرهنگ محمد پورمحسن، مالک باشگاه سپیدرود، سیروس رجا مالک سابق تیم رهپویان رضوانشهر به عضویت هیات مدیره باشگاه سپیدرود درآمده است.

۲

tel final1

Share