چالشی که ادامه دارد

فرماندار رشت:پیش بینی چنین وضعیتی را می کردم/ اعضای شورای شهر رشت به دنبال تحمیل رای به یکدیگر نباشند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه عضر امروز شورای شهر رشت که می بایست برای انتخاب هیات رئیسه برگزار شود به دستور فرماندار رشت لغو شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه عضر امروز شورای شهر رشت که می بایست برای انتخاب هیات رئیسه برگزار شود به دستور فرماندار رشت لغو شد.shora-CCCC

درحالی که صبح امروز ابروفراخ معاون فرماندار رشت از برگزاری جلسه انتخاب هیات رئیسه در عصر امروز خبر داده بود این جلسه لغو شد.

با توجه به لغو چندین باره و آبستراکسیون جلسات شنیده ها حاکی از این است که تا زمانیکه دو طیف شورا به اجماع لازم دست نیابند برگزاری جلسه انتخاب هیات رئیسه منتفی است.

سیدرضا موسوی روزان عضو شورای شهر رشت ظهر امروز در گفتگو با دیارمیرزا پیش بینی کرده بود که این جلسه نیز به سرنوشت جلسات قبلی دچار شده و لغو شد.

این عضو شورا همچنین خواستار مشارکت تمام اعضای شورا در تصمیم گیریها شده بود.

فرماندار رشت: اعضای شورای شهر رشت به دنبال تحمیل رای به یکدیگر نباشند

در همین راستا سیدعیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر رشت باید بر روی انتخاب یک گزینه به عنوان ریاست شورا به اجماع برسند اظهار کرد:  پیش بینی چنین وضعیتی را می کردم و نامه یک ماه قبل بنده مبنی بر لزوم برگزاری جلسات انتخاب هیات رئیسه قبل از ۱۲ شهریور در همین راستا بود.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه گفت: گلایه بنده از اعضای شورا این است که چرا رایزنی ها خود را در گذشته انجام ندادند و اینگونه فرصت سوزی کردند.

مهدوی با بیان اینکه طف های مختلف شورا باید به اجماع لازم دست یابند اظهار کرد: ابزارهای قانونی نیز در این زمینه وجود دارد اما اعضای شورای شهر رشت باید با تعامل و همفکری مشکلات خود را حل کنند.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه در شورای شهر تهران نیز وجود دارد اظهار کرد: در تهران شاهد دو طیف سیاسی قدرتمند اصولگرا و اصلاح طلب هستیم اما آنها با رایزنی و تعامل جلسه هیئت رئیسه را برگزار می کنند و موضوع مهم دیگر این است که نباید اعضای شورای شهر رشت به دنبال تحمیل رای به یکدیگر باشند. اگر آنها نمی توانند روی یک شخص خاص تفاهم کنند بهتر است فرد دیگری را انتخاب کرده و با یک رای قاطع او را به عنوان رئیس برگزینند.

tel final1

Share