در جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور وزیر ارشاد مطرح شد:

جعفرزاده: ردیف بودجه هزار میلیارد تومانی حق گیلان است/حسنی:معلوم نیست مسئول برنج کشور کیست/ افتخاری: سرانه فضای فرهنگی استان گیلان بسیار کم است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسنی با اشاره به اینکه اصلا معلوم نیست مسئول برنج کشور کیست، تصریح کرد: با این که روستایان همیشه همراه با دولت هستند، حق این کشاورزان نیست که مشکل داشته باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان گیلان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار شد  با بیان اینکه قوای سه گانه نظام در فضای تعاملی در جهت پیشبرد اهداف تمام تلاش خود را انجام می دهند، گفت: استان گیلان کمترین هزینه را برای دولت دارد.photo_2016-08-28_13-28-06

وی با اشاره به اینکه از ردیف بودجه هزار میلیارد تومانی حق استان گیلان است، اظهار داشت: مدیرانی که در این استان کار می کنند از بهترین مدیران کشوری هستند اما هم اکنون به دلیل عدم وجود منابع در حال هدر رفتن می باشند.

جعفرزاده در پایان گفت: این سفر باید یک دستاورد خوب برای گیلانیان داشته باشد.

معلوم نیست مسئول برنج کشور کیست

مجمدصادق حسنی، دیگر نماینده شهرستان رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت برنج و برنجکاری در استان گیلان اصلا مناسب نیست، اظهار داشت: قیمت برنج از ۱۲ هزار تومان به ۸ هزار تومان کاهش پیدا کرده است و امروز باید کشاورز التماس کند تا محصولی که زحمت کشیده و به بار رسانده است را به فروش برساند.

وی با اشاره به اینکه اصلا معلوم نیست مسئول برنج کشور کیست، تصریح کرد: با این که روستایان همیشه همراه با دولت هستند، حق این کشاورزان نیست که مشکل داشته باشند.

کتابخانه ملی رشت به حال خود رها شده است

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تالار مرکزی رشت در پارک ملت یک دهه از عمرش میگذرد و همچنان معطل مانده است گفت: کتابخانه ملی رشت که در شهرداری این شهر قرار دارد و آثار بسیار ارزشمندی در آن موجود است به حال خود رها شده و توصیه می کنم از آن سرکشی نمایید.

وی افزود: امینت شغلی در بحث خبرنگاران واقعا در کشور نظم خوبی ندارد و امیدوارم این موضوع را وزیر ارشاد در برنامه کاری خود قرار دهد.

فضای فرهنگی استان گیلان بسیار کم است

حجت الاسلام افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گیلان در همه مباحث فرهنگی رتبه اول را دارد اما فضای فرهنگی استان بسیار کم است و انتظار داریم گیلان به جایگاه اصلی خود برسد.

tel final1

Share