اعلایی خبرداد

جزئیات راه اندازی دو مکان برای عرضه دام زنده عید قربان در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا اعلایی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت از راه اندازی دو مکان برای عرضه دام زنده (گوسفند) در ایام منتهی به عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا اعلایی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت از راه اندازی دو مکان برای عرضه دام زنده (گوسفند) در ایام منتهی به عید سعید قربان خبر داد.IMG_5409alaei
اعلایی گفت: جایگاه عرضه دام با رویکرد ساماندهی فروشندگان بومی و غیر بومی در دو مکان، یکی در کیلومتر ۳ جاده جیرده و دیگری در جاده تهران جنب سازمان آرامستانها راه اندازی خواهد شد.
وی افزود: باتوجه به راه اندازی جایگاه فروش دام از حضور و استقرار غیر مجاز فروشندگان در سطح و میادین شهر جلوگیری به عمل آمده و متخلفین مورد پیگیرد قانونی و قضایی قرار خواهند گرفت.
اعلایی اذعان داشت: سازمان آمادگی دارد بیش از ۲۰۰ فروشنده دام را در این دو جایگاه مستقر و ساماندهی نماید و خوشبختانه امسال کارشناسان سازمانهای دامپزشکی و بهداست و صنعت،معدن و تجارت نیز در مکانهای موردنظر حضور خواهند داشت و شهروندان محترم می توانند با امنیت بهداشتی بیشتری خرید نمایند.

tel final1

Share