مایلی کهن پس از پیروزی مقابل سپیدرود

توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتیم / به فوتبال گیلان و فرهنگش افتخار می‌کنم/سپیدرود تیم بسیار خوبی دارد/در آینده از بازیکنان جوان بیشتر استفاده می‌کنم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد مایلی کهن سرمربی ملوان پس از پیروزی این تیم مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: در این بازی توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد مایلی کهن سرمربی ملوان پس از پیروزی این تیم مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: در این بازی توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتیم.photo_2016-08-27_22-14-24

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, مایلی کهن با بیان اینکه بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان دو تیم جانانه در زمین حاضر شدند, اظهار کرد: اگر پنالتی دقیقه نخست بازی را به گل تبدیل می کردیم روند بازی به گونه دیگری ادامه می یافت.

وی افزود: پس از اخراج بازیکن سپیدرود مالکیت توپ و میدان متعلق به ملوان بود و از عملکرد جوانان با انگیزه ملوان رضایت دارم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه به فوتبال گیلان و فرهنگش افتخار می کنیم, تصریح کرد: ورزشگاه محلی برای تفریح سالم و لذت بردن است و امروز شاهد کمترین حاشیه نسبت به گذشته بودیم.

مایلی کهن گفت: سپیدرود تیم بسیار خوبی دارد و با تمام وجود در میدان ظاهر شدند.

وی افزود: میانگین سنی بازیکنان تیم بین ۲۳ تا ۲۴ سال و این موضوع نوید خوبی برای آینده این تیم است.

سرمربی ملوان اظهار کرد: در آینده از بازیکنان جوان بیشتر استفاده می کنم زیرا بازیکنان خوبی در نیمکت ملوان حضور دارند.

tel final1

Share