استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان

هنرمندان ما نتوانستد فرهنگ اصیل گیلان را اشاعه دهند/ انتقاد جدی استاندار از نمایش‎های گیلانی/نقد را می‎پذیریم اما جلوی اتهام زنی‎ها می ایستیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی با اشاره به اینکه چه کسی بهتر از آقای طلوعی می توانست به این خوبی از استان گیلان یاد نماید, گفت: متاسفانه غفلتی در بخش فرهنگی داشتیم و هنرمندان ما نتوانستد فرهنگ اصیل گیلان را اشاعه دهند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام و شهدا، اظهار کرد: آقای دکتر طلوعی چقدر دیر آمد و چقدر زود رفت(گزارش تصویری سری اول و دوم)photo_2016-09-18_13-29-43

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, استاندار گیلان با بیان اینکه از میهمان ویژه این مراسم، جناب آقای دارابی تشکر می کنم، گفت: زمانی که ایشان دیدند فضای استان گیلان برای حضور مدیر بومی مناسب است علیرغم انتخاب فرد دیگری آقای ظهیری را منصوب کردند.

وی با اشاره به اینکه چه کسی بهتر از آقای طلوعی می توانست به این خوبی از استان گیلان یاد نماید, گفت: متاسفانه غفلتی در بخش فرهنگی داشتیم و هنرمندان ما نتوانستد فرهنگ اصیل گیلان را اشاعه دهند.

نجفی افزود: باید فضای جدیدی را در بحث فرهنگی ایجاد نماییم و این موضوع را نیز از مدیران استان درخواست کرده ام.

استاندار گیلان با بیان اینکه باید به ترویج فرهنگی گیلان توجه نماییم، اظهار داشت: ما سعی می کنیم از مدیران بومی استفاده نماییم اما با این وجود از تجارب مدیران سایر نقاط کشور نیز بهره می جوییم.

وی صرفه جویی، دوری از تجمل گرایی، حفظ محیط زیست را از مشکلات موجود دانست و تصریح کرد: چه کسی بهتر از صداوسیما می توانند در این زمینه فرهنگ سازی کند.
نجفی با انتقاد به نمایش های گیلانی، گفت: چرا در نمایش ها و تئاترهای گیلانی تعرض زن و مرد به هم وجود دارد.

استاندار گیلان همچنین با بیان اینکه فضای خانواده های گیلانی فضای مهر و محبت است و باید آن را اشاعه دهیم، گفت: باید به صحبت های خود در رسانه توجه نماییم و از بیان اظهار نظرهای شخصی دوری کنیم زیرا این صحبت ها در جامعه تأثیرگذار است.

نجفی فضای استان گیلان را با ثبات و آرام دانست و تصریح کرد: نباید حتی یک مورد هم باعث تخریب این فضای آرام گردد.

وی نقد رسانه ها را مورد قبول دانست و افزود: نباید اتهام زده شود و جلوی این اتهام زنی ها می ایستیم.

استاندار گیلان در پایان گفت: با بیان اینکه دکتر طلوعی شناخت خوبی را از استان گیلان دارند و امیدواریم بتوانند با این شناخت در پست جدیدخود به استان گیلان کمک نماید و ما نیز آمادگی کمک به صداوسیمای استان را داریم.
tel final1

Share