روابط عمومی اورژانس گیلان خبرداد

تماسی مبهم و شروع امدادرسانی اورژانس/امدادرسانی به ۱۰ مصدوم در جاده های گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا واژگونی خودرو ۴۰۵ در محور چابکسر-کلاچای و برخورد دو خودرو پراید در مسیر شفت(چوبر) مصدومیت ۱۰ ن از سرنشینان این خودروها را رقم زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا واژگونی خودرو ۴۰۵ در محور چابکسر-کلاچای ۵ مصدوم بر جای گذاشت.photo_2016-09-20_19-21-00

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان گفت: بر اساس گزارش مسئول پایگاه اورژانس رودسر، طی تماسی مبهم در ساعت ۳:۳۶ روز دوشنبه مورخ ۲۹ شهریور با اپراتوری اورژانس ۱۱۵ گیلان، درخواست کمکی به صورت مبهم از مکانی نامعلوم اعلام شد.
نیروهای اورژانس بلافاصله وارد عمل شدند و با پیگیری و تلاش فراوان جهت یافتن آدرس صحیح، محل حادثه را پس از تلاش فراوان یافتند.
این حادثه در محور چابکسر-کلاچای در اثر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ و افتادن خودرو زیر پل روی داد و ۴ تن از سرنشینانش مصدوم شدند.
نیروهای فوریتهای پزشکی پس از بررسی وضعیت مصدومین به مصدومین این حادثه که از نواحی سر، کمر و پا دچار آسیب شده بودند و ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به ایشان، هر چهار مصدوم به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل شدند. گفتنی است در این حادثه ۲ تیم فوریتهای پزشکی به محل اعزام شده بودند.

برخورد دو پراید ۵مصدوم بر جای گذاشت

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان گفت: بر اساس گزارش مسئول پایگاه شفت برخورد دو خودرو پراید صبح امروز، در مسیر شفت(چوبر) مصدومیت ۵ تن از سرنشینان را رقم زد.
بر اساس این گزارش ساعت ۹:۵۴ روز دوشنبه این حادثه در منطقه چوبر به اپراتوری فوریتهای پزشکی گیلان اعلام شد.
با گزارش این حادثه, پایگاه فوریتهای پزشکی نزدیک به محل حادثه، بلافاصله از شفت به محل حادثه اعزام شده و به سرعت به محل حادثه رسیدند. اورژانس ۱۱۵سریعا وارد عمل شد و با بررسی وضعیت مصدومین(خانم ۳۹ ساله و سه مرد) با ارائه خدمات فوریتهای پزشکی  به بیمارستان امام رضا(ع) شفت با موفقیت انتقال دادند.
در این ماموریت هلال احمر استان نیز یاری گر اورژانس ۱۱۵ بودند.

tel final1

Share