از هفته ششم لیگ دسته اول آزادگان کشور

تساوی سپیدرود و پیروزی دلچسب ملوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر امروز از هفته ششم لیگ دسته اول آزادگان کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه شهدای جم به مصاف پارس جم جنوبی رفت که در نهایت، این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر امروز از هفته ششم لیگ دسته اول آزادگان کشور تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه شهدای جم به مصاف پارس جم جنوبی رفت که در نهایت، این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.IMG_4308sepidrood

گل تیم سپیدرود را میلاد قربانزاده دقیقه ۶۱ به ثمر رساند.

گفتنی است هر دو تیم در غیاب سرمربیان خود به مصاف هم رفته اند، مهدی تارتار و علی نظرمحمدی از حضور روی نیمکت محروم هستند و از روی سکو نظاره گر نمایش شاگردان خود هستند.

پیروزی دلچسب ملوان

ملوان بندر انزلی در دقایق پایانی موفق شد تا با تک گل حسین شنانی اکسین البرز صدرنشین را در انزلی شکست دهد. شنانی که در دیدار برابر سپید رود نیز تک گل سه امتیازی ملوانان را به ثمر رسانده بود در این دیدار یک گل سه امتیازی دیگر به ثمر رساند. شاگردان مایلی کهن که در این دیدار میزبان صدرنشین بودند به مانند دیدار با سپید رود در دقایق پایانی گل برتری را به ثمر رساندند تا با ۱۱ امتیاز در یک قدمی صدر جدول باشند.

tel final1

Share