شیرزاد در کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت

تجمع کارگران برای دریافت مطالباتشان زیبنده نیست / برای خرید ارزاق روزانه با مشکل مواجه هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست گفت: بارها این موضوع را به شهردار متذکر شدم و وی نیز هر بار قول مساعد داد تا پرداخت‎ها به موقع انجام شود اما هنوز این قول عملی نشده است و منجر به تجمع و نارضایتی این کارگران شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد در ابتدای جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با بیان اینکه تجمع کارگران زیبنده عملکرد مسئولان نیست گفت: تجمع پاکبانان و کارگران به دلیل عدم پرداخت حقوق ماهیانه شان برای مسئولان و مدیران شهرداری که همیشه حامی اقشار آسیب پذیر بودند زیبنده نیست. ۰۱۰۴۹۵-۰۸shirzad

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست افزود: بارها این موضوع را به شهردار متذکر شدم و وی نیز هر بار قول مساعد داد تا پرداخت‎ها به موقع انجام شود اما هنوز این قول عملی نشده است و منجر به تجمع و نارضایتی این کارگران شده است.

شیرزاد با بیان اینکه بی تفاوتی شهردار برای اعضای شورا جای سوال دارد گفت: ایشان برای لحظه ای شده خودش را جای این کارگران زحمت کش قرار دهد. اقشاری که با خرید ارزاق روزانه با مشکل مواجه هستند.

شیرزاد افزود: در هفته دولت هستیم و مسولان ما باید از شهیدان رجایی و باهنر که از جنس مردم بودن و دغدغه هایشان رفاه حال مستضعفان بودند الگو بگیرند.

گفتنی است صبح امروز نیز تجمع کارگران در منطقه یک انجام شده است.

تجمع پاکبانان در مراسم افتتاحیه بازآفرینی سبزه میدان

                تجمع پاکبانان در مراسم افتتاحیه بازآفرینی سبزه میدان رشت

tel final1

Share