سخنگوی شورای شهر لاهیجان

تئاتر می تواند تلنگری برای همه ما بخصوص نسل جوان باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر لاهیجان در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند گفت: تئاتر می تواند تلنگری برای همه ما بخصوص نسل جوان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ابراهیم مهربان سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان در خصوص برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در سخنانی اذعان داشت: جشنواره تئاترخیابانی شهروند یکی از معدود جشنواره هایی است که اسم تئاتر شهروندی را یدک می کشد ولاهیجان و سیاهکل (۲۵)mehraban در ارتباط با مسائل شهروندی است.

ابراهیم مهربان با بیان اینکه تداوم این جشنواره موضوع بسیار با اهمیتی است افزود: برندسازی و تداوم در برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، موضوعی است که با تلاش تیم مدیریت شهری و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر برگزار کنندگان آن محقق گشته و استمرار آن برای شهر لاهیجان بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

وی گفت: باید بپذیریم که بخشی از هنر کشور و هنر نمایش توجهشان به سمت گیلان و لاهیجان معطوف می شود که این امر بسیار مهم و قابل توجه است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان در ادامه سخنان خود اذعان داشت: مصادیقی که در تئاتر شهروندی به آن پرداخته می شود می تواند مستقیما در فرهنگ شهروندی و زندگی مردم تاثیر داشته باشد، تئاتر می تواند تلنگری برای نسل همه ما بخصوص جوان در زمینه فرهنگی باشد که مشکلات شهروندی را گوشزد نموده و فرهنگ صحیح را آموزش دهد.

مهربان در پایان سخنان خود گفت: قدمت و جایگاهی که شهر لاهیجان در زمینه گردشگری دارد بر کسی پوشیده نیست،اما حضور هنرمندان بزرگ از سراسر کشور در لاهیجان اتفاق خوبی است که می تواند در زمینه توسعه گردشگری ثمر بخش باشد.

tel final1

Share