رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

بیشترین همراهی، همدلی و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیرتیموری گفت: در طول تاریخ تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین همراهی، همدلی و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است که جا دارد از ریاست محترم دولت و معاونین سخت کوش ایشان نهایت قدردانی به عمل آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفتگویی اظهار کرد: پیرو درج خبری در رسانه ها مبنی بر عدم همراهی دولت تدبیر و امید با دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد ناعدالتی در حق دانشگاه، لازم است جهت تنویر افکار عمومی نکاتی چند را متذکر شوم:

۲۰۱۵۰۵۲۶۰۹۵۳۵۳_amirteymoor5516۱- در طول تاریخ تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی بیشترین همراهی، همدلی و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است که جا دارد از ریاست محترم دولت و معاونین سخت کوش ایشان نهایت قدردانی به عمل آید.
۲- منظور از برخورد ناعادلانه با دانشگاه آزاد اسلامی موضوع کلی بود که در طول تاریخ تأسیس دانشگاه همواره وجود داشته و به هیچ وجه مخاطب دولت تدبیر و امید نبوده است.
۳- با توجه به الطاف دولت یازدهم و در سایه همکاری وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، تحصیلات تکمیلی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق سند چشم انداز ازرشد چشمگیری برخوردار شده است که مجددا جا دارد از دست اندرکاران تشکر گردد.
۴- همراهی و همدلی مسئولین استان گیلان به ویژه استاندار معزز، فرهیخته و دلسوز استان نیز همواره با دانشگاه آزاد اسلامی استان بوده است و از این بابت مسئولین دانشگاه ازاد اسلامی استان همیشه قدردان حمایت های بی دریغ مسئولین استان بوده و هستند.
۵- به لطف حمایت های مسئولین استانی و در رأس آنها جناب آقای دکتر نجفی استاندار محترم استان ، توجه به علم نافع و اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت که پیامد این حمایت ها ، راه اندازی دو مرکز رشد در دانشگاه ازاد اسلامی استان ، راه اندازی سه آزمایشگاه تخصصی استاندارد، توسعه تحصیلات تکمیلی بوده است.
در خاتمه صمیمانه از تمام حمایت های دلسوزانه مدیران استان در سه سال اخیر از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی می گردد و امیدوارم در آستانه هفته دولت به جای ایجاد اختلاف بین دستگاه ها و دامن زدن بیهوده به موضوعاتی که با هدف ایجاد اختلاف بیان می شود، به دستآورد های سه سال اخیر دولت تدبیر و امید اشاره کنیم و آرامش و عزت امروز را قدر بدانیم.

tel final1

Share