با عذرخواهی از دولت و مردم

بیانیه بخشدار معزول ماسال: عزت از آن خداوند است / مردم ماسال اشک حسرت ریختند و با من تماس گرفته و از من دلجویی می‌کنند/قضاوت در مورد این ماجرا و عملکرد دوران خدمتم را به مردم فهیم ماسال وامی گذرام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حساب شما از مردم شریف ، مهربان و قدرشناس ماسال کاملاً جداست ،گواه این مدعا اشک های حسرت عده کثیری از مردم پاک نهاد و مهمان نواز ماسال است که به کرات با این خدمتگزار کوچک خود تماس می گیرند و از من دلجویی می کنند و می گویند مردم ماسال از این اتفاق متاسفند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمید رضائی بخشدار سابق ماسال که به دلیل کتک زدن یک نوجوان با دستور استاندار گیلان از سمت خود عزل شده است, در پی انعکاس این رویداد در رسانه های مختلف استانی و کشوری جوابیه زیر را صادر کرد.

عزت از آن خداوند استphoto_2016-08-29_09-31-28

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای / فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری تحلیلی ماسال (ماسال نیوز)

باسلام و احترام

پیرو انتشار مطلبی درمورد اینجانب حمید رضائی درتاریخ ۳۱مرداد ۹۵ درآن پایگاه خبری مقتضی است برابر قانون مطبوعات نسبت به انتشار پاسخ اینجانب به شرح ذیل با همان کیفیتی که مطلب فوق را منتشر کرده اید اقدام نمائید:

امام صادق(ع) می فرماید:کسی که به منظور عیب جویی و ریختن آبروی مومن و اینکه او را از نظر مردم بیاندازد سخنی نقل کند ، خداوند او را از ولایتش بیرون کرده به سوی ولایت شیطان می فرستد، ولی شیطان هم او را نمی پذیرد.

دراین که رفتار اشتباهی از سوی اینجانب صورت گرفته شکی نیست، هرچند که دلیل آن موجه واحتمال بروز آن از هرکسی متصور باشد ، و من ازاین بابت ازخانواده آن نوجوان و از مردم شریف ماسال عذرخواهی کرده ام و مجددا هم عذرخواهی می کنم، همچنین از دولت محترم تدبیر و امید به ویژه از استاندار محترم و پرتلاش گیلان و فرماندار توانمند شهرستان ماسال، به خاطر این اتفاق ناخواسته عذرخواهی می کنم و از تدبیر ایشان دراتخاذ تصمیم درست و به موقع برای ختم قائله ای که می رفت توسط مخالفان دولت محترم به بهانه یک اشتباه شخصی، خدمات فراوان آن را تحت الشعاع قرار دهد صمیمانه تشکر می نمایم.

اما هدف شما از بازتاب سریع و بزرگ نمایی یک اتفاق غیرمنتظره و ناگوار که به راحتی قابل حل وفصل است ، چه بوده؟ اگر معتقدید که با چنین اتفاقی آبروی نظام که حاصل خون هزاران شهید است می رود، چرا به سرعت  و با تحت فشار  قراردادن افراد و بدون مجوز قانونی اقدام به تهیه فیلم و انتشار این واقعه با آن همه آب و تاب و تهمت های ناروا نموده اید.گویا مترصد چنین فرصتی بودید  و شاید ازقبل برای آن برنامه ریزی کرده اید، تا به اغراض و اهداف سیاسی خود، که درصحنه عمل و منطق توان رسیدن به آن را ندارید، برسید، شما و رسانه کم فروغتان و گردانندگان پشت پرده آن که بقول خودتان سنگ مردم را به سینه می زنید اندک پایگاهی درمیان مردم ندارید، و حساب شما از مردم شریف ، مهربان و قدرشناس ماسال کاملاً جداست ،گواه این مدعا اشک های حسرت عده کثیری از مردم پاک نهاد و مهمان نواز ماسال است که به کرات با این خدمتگزار کوچک خود تماس می گیرند و از من دلجویی می کنند و می گویند مردم ماسال از این اتفاق متاسفند.

شما که خود را اصولگرا می دانید به چه اصولی پایبند هستید؟ درفرهنگی که حرمت  مومن بالاتر از حرمت خانه خداست، چگونه برای بی آبرو کردن یک انسان، دولت و  نظام جمهوری اسلامی حداکثر تلاش خود  را بکار می گیرید تا فقط یک غیر همفکر خود را از صحنه خارج کنید. بنده وامثال بنده ،چه باشیم چه نباشیم، دولت تدبیر وامید راه خودرا در آبادانی ، پیشرفت وسربلندی کشور وبازسازی ویرانه ای که همفکران شما بوجود آورده اند،ادامه خواهد داد و ما همواره برای رسیدن به اهداف بلندش درکنارش خواهیم ماند.

من در آن روز به دعوت اداره کل سیاسی استانداری درحال رفتن به جلسه ای اداری درفرمانداری فومن بودم که این اتفاق افتاد و بقول دوست پایتخت نشینتان، سندش هم موجود است ، درحالی که شما اینگونه القا کرده اید همانند مدیران طاغوتی برای مقاصد خاصی ازخودروی دولتی استفاده کرده ام.این جلسه تا پاسی ازشب به درازا کشید و شما ازغیبت من درشهرستان به زعم خود حداکثر بهره را بردید. قضاوت در مورد این ماجرا و عملکرد دوران خدمتم را به مردم فهیم ماسال وامی گذرام.از حمایت های بی دریغ و احساسات پاک همه اقشار مردم ،دهیاران ، شوراهای اسلامی ، و روسای ادارات ونهادها ،فرماندهان محترم نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهدا ،جانبازان ،آزادگان و ایثار گران , بخصوص امام جمعه محترم شهرستان ماسال صمیمانه تشکرمی کنم. وسربلندی ملت ایران را از درگاه خداوند منان خواستارم.

ترسیدن ما چون که هم از بیم بلا بود/ اکنون ز چه ترسیم که در عین بلاییم

حمید رضائی – بخشدار سابق ماسال / چهارم شهریور ۱۳۹۵

رونوشت :

 روابط عمومی فرمانداری ماسال ،پایگاههای  خبری ماسال فردا، خزر آنلاین،صریح خبر،گیل نگاه، خبرگزاری فارس،باشگاه خبر نگاران جوان ،ایرنا، ایسنا، رجانیوز ، ۸دی نیوز، دیار میرزا

tel final1

Share