دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی

بلیط نمایش فصل شیدایی کاملا رایگان است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رحمانی با بیان اینکه در دوشب گذشته، پذیرایی به سبک پیاده روی اربعین مورد استقبال ویژه مردم قرار گرفته است, اظهار داشت: بلیط نمایش کاملا رایگان بوده و غیر قابل خرید و فروش است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید رحمانی دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی در گفتگو با دیارمیرزا به استقبال ویژه مردم در سومین شب اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی و حضور نزدیک به ۶ هزار نفری در شب جمعه ۲۶ شهریور اشاره کرد و گفت: از مردم ولایتمدار؛ فرهنگ دوست و هنرپرور گیلان تقاضا می شود که حضورشان را به شب های پایانی موکول نکنند.
photo_2016-09-11_12-49-32
رحمانی با بیان اینکه در دوشب گذشته، پذیرایی به سبک پیاده روی اربعین مورد استقبال ویژه مردم قرار گرفته است, اظهار داشت: بلیط نمایش کاملا رایگان بوده و غیر قابل خرید و فروش است. این بلیط ها بعنوان دعوتنامه ای جهت توزیع مناسب و هدفمند مخاطبان در طول ۱۰ شب و همچنین شرکت در قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات توزیع می گردد.

وی افزود: اتوبوس رایگان از میدان مصلی به محل نمایش از ساعت ۱۸ الی ۲۰ مهیاست و در پایان نمایش نیز سرویس برگشت دایر می باشد.

دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی تصریح کرد: آن دسته از عزیزانی که بلیط شب های گذشته را دریافت و به هر دلیل امکان حضور نداشته اند می توانند در شب های آتی با همان بلیط مهمان فصل شیدایی باشند.

رحمانی خاطرنشان کرد: توزیع بلیط در سطح شهر رشت؛ از طریق سایت سراج۸ به آدرس www.seraj۸.ir و همچنین در محل ورودی و نیز نمایشگاه فرهنگی جنب سالن نمایش انجام می شود.

وی افزود: همچنین علاقمندان می‌توانند در چهار نقطه از شهر رشت از جمله باجه‌هایی پیاده راه فرهنگی علم الهدی، میدان شهدای ذهاب (شهرداری)، گلسار (فلکه صابرین) و پارک شهر (نمایشگاه فرهنگی) به طور حضوری بلیط نمایش را به صورت رایگان تهیه کنند.

رحمانی به ایفای نقش ۱۴۰ نفر از بسیجیان هنرمند و هنرور داوطلب گیلانی در این نمایش فاخر اشاره و خاطرنشان کرد: نمایش «فصل شیدایی» به مدت دو ساعت اجرا می‌شود و مخاطب را در جای خود میخکوب می‌کند. دبیر اجرایی این فعالیت فرهنگی با اشاره به اینکه نمایش فاخر «فصل شیدایی» پیش از گیلان در استان‌های تهران، کرمانشاه، یزد، بوشهر، همدان، قزوین و چند شهر دیگر برگزار شده است، گفت: اجرای این نمایش در رشت، با کمی تغییر در بخش‌های اصلی و اضافه‌شدن بیشترین تعداد آیتم بومی نسبت به اجراهای پیشین به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش بزرگ «فصل شیدایی» روایت هنری هبوط حضرت آدم تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) است، اظهار کرد: این نمایش اثری فاخر به لحاظ فرم و محتوا است که تقدیم به نگاه‌های مهربان گیلانیان می‌شود.

برگزاری نمایشگاه جنبی فصل شیدایی به مدت ۱۰ روز

 رحمانی بیان کرد: مخاطب در این نمایش تجربه حضوری هیجان‌انگیز در میان بزنگاه‌های تاریخ شیعه و برش‌هایی از دلاور مردی‌ گیلانی‌های غیور در تاریخ معاصر با نخ تسبیه معرفت و توسل را به دست می‌آورد.

وی اظهار کرد: نمایش فصل شیدایی به همراه بخش‌های تاریخ معاصر ناظر به نهضت جنگل، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با پس‌زمینه گیلان اجرا می شود.

وی به بخش‌های جنبی نمایش فاخر فصل شیدایی اشاره کرد و گفت: در حاشیه اجرای شبانه، نمایشگاه مجموعه‌های فرهنگی مردمی استان از ساعت ۱۸ هر روز، قبل و بعد از این نمایش فعال خواهد بود.

tel final1

Share