احمدی نژاد با حضور در اجتماع مردم گلستان اظهار کرد:

بشارت می دهم علی رغم دست و پا زدن شیاطین، ملت ها به سرعت به سوی آرمان انسان جهانی در حرکتند/مردم مالک و صاحب کشور، ثروت، حکومت و دولت هستند/حکومت‌ها غیر از خدمت به مردم کار دیگری ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس جمهور سابق، مردم را مالک و صاحب کشور، ثروت، حکومت و دولت دانست و گفت: حق تعیین سرنوشت، یک حق الهی است که به انسانها و ملت‌ها سپرده شده و غیر قابل سلب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دولت بهار، احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در ادامه سفرهای تبیین گرانه خود، روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردم گرگان، بر ضرورت اصلاح وضع جامعه بشری، استقرار توحید، آزادی و عدالت، احیاء کرامت انسانی، احقاق حقوق ملت‌ها و اصلاح ساختارهای مدیریت حاکم بر جهان تاکید کرد و آن را، بالاترین و اصلی‌ترین هدف و آرمان بشری دانست.

gorganوی افزود: هرگونه تلاش اصلاح گرانه و صیانت از حریم و حقوق اساسی مردم نیز در حقیقت باید در چارچوب خدمتگزاری به مردم تعریف شود و الا همین عناوین انسانی نیز به ابزاری برای تحمیل مدیریت‌های غیر مردمی و بی عدالتی و تبعیض به جامعه تبدیل خواهد شد.

رئیس جمهور سابق، مردم را مالک و صاحب کشور، ثروت، حکومت و دولت دانست و گفت: حق تعیین سرنوشت، یک حق الهی است که به انسانها و ملت‌ها سپرده شده و غیر قابل سلب است بنابراین، حکومت، دولت، برنامه ریزی و اجرا باید برآمده از خواست مردم و در خدمت مردم باشد و حکومت‌ها نیز غیر از خدمت به مردم کار دیگری ندارند.

وی اصلاح مدیریت‌ها و استقرار مدیریت‌های مردمی و الهی را لازمه تحقق آرمان‌های الهی و انسانی توصیف کرد و گفت: مدیران الهی و مردمی همواره به دنبال گسترش توحید و آزادی و عدالت، بسط آگاهی و کمال جویی و تعمیق الفت و مهربانی بین مردمند و برنامه‌های آنان در راستای اقتدار، عزت، کرامت و رفاه مردم، عدالت طلبی، مشارکت جوی، وحدت و توسعه آزادی‌های مردم است.

photo_2016-09-15_19-28-50احمدی نژاد رابطه نظام امامت و ولایت با مردم را مبتنی بر عشق، محبت و کمال جویی دانست و تاکید کرد که در مدیریت‌های مردمی و الهی، صیانت از منافع عمومی، رفع تبعیض، کاهش انواع فاصله و از جمله فاصله طبقاتی و تداوم پیشرفت و تعالی جامعه، تکلیفی مستمر و الهی است.

متن کامل سخنان دکتر احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

– خداوند بزرگ را سپاسگزارم که توفیق حضور در این جشن عظیم و دیدار با شما عزیزان را عنایت فرمود.
– خدا را هزاران شکر و سپاس که این دیدار در بهترین ایام سال و بین دو عید بزرگ انجام می‌شود.
– عید قربان عیدالله اکبر، عید تجلی انسان، عید خداگونگی انسان و عید ایثار و عبودیت است.
– عبودیت و ایثار رمز شکوفایی و کمال انسان است.
– عید غدیر عید بزرگ انسان و عید عظیم معرفی انسان کامل و مدیریت الهی و آسمانی و مردمی است که بدون آن انسان و جامعه انسانی هرگز طعم سعادت را نخواهد چشید.
– عید غدیر، عید ولایت و امامت و رمز و راز تحقق آرمانها و آرزوهای تاریخی و فطری جامعه بشری است.
– این دو عید بزرگ را به شما، ملت ایران و همه بشریت تبریک عرض می‌نمایم.
– بحمدالله این دیدار و جشن در یکی از بهترین مناطق کشور، استان گلستان و به تعبیری خلاصه ایران، مهد فرهنگ و تمدن و دیار تلاش، برکت، همدلی، برادری و ایثار برگزار می‌شود.
– خطه گلستان، دیاری کهن با تاریخی سرشار از افتخار است.
– اینجا دیار آل زیار و علما و دانشمندان و عارفان و شاعران نام آور و بزرگی مثل میرفندرسکی، میرداماد، استر آبادی، جرجانی، اسعد گرگانی و مختومقلی فراغی است.
– یکی از مظاهر برجسته و ماندگار هنر و معماری این استان برج یا گنبد زیبای قاووس ابن وشمگیر در شهر گنبد است که خوشبختانه در میراث فرهنگی جهانی هم به ثبت رسیده است.
– مردمان این استان همواره مردمانی مؤمن، انقلابی و فداکار بوده و با همه وجود متحد و همدل در خدمت آرمانهای الهی و انسانی هستند.
– مردمان این خطه همگی پر تلاش و پر ثمر هستند و وجودشان همیشه سرشار از برکت برای ایران عزیز بوده است.
– سلام و درود خداوند بر شما مردم بزرگوار و دوست داشتنی.
– جا دارد یاد شهیدان مظلوم منا و به خصوص شهیدان ایران عزیز و همچنین شهیدان این استان را گرامی بداریم.
– بحث ما پیرامون تبیین آرمانهای انقلاب و خط امام و رهبری است که هم شامل پیام عید قربان و عید غدیر و هم نقطه آمال مومنان، صالحان، آزادی خواهان و عدالت طلبان است.
– آرمان انقلاب، همان مقصد از خلقت انسان و جهان و همان آرمان انبیاء الهی است.
– اصلاح وضع جامعه بشری، استقرار توحید و آزادی و عدالت، احیاء کرامت انسانی و احقاق حقوق ملت‌ها و در یک کلام اصلاح ساختارهای مدیریت حاکم بر جهان به حاکمیت مردمی و الهی بالاترین و اصلی‌ترین آرمان و هدف است.
– باز باید تاکید کنم که از منظر انقلاب اسلامی؛
– مردم همه کاره و مالک و صاحب کشورند.
– مردم مالک سرزمین و ثروت و حکومت و دولتند.
– حق تعیین سرنوشت حقی الهی است که به انسانها و ملت‌ها سپرده شده و غیر قابل سلب است.
– حکومت، دولت، برنامه ریزی و اجرا باید برآمده از خواست مردم و در خدمت مردم باشد.
– خدا اینگونه اراده کرده است و این رمز مشروعیتِ حکومت‌ها است.
– حکومت‌ها غیر از خدمت به مردم کار دیگری ندارند

– هدایت گری، اصلاح گری و صیانت از حریم و حقوق اساسی مردم نیز در حقیقت باید در چارچوب خدمتگزاری به مردم تعریف شود و الا همین عناوین انسانی نیز به ابزاری برای تحمیل مدیریت‌های غیر مردمی و بی عدالتی و تبعیض به جامعه تبدیل خواهد شد.
– نقش مدیریت در زندگی فردی و اجتماعی بسیار مهم و تعیین کننده و بی‌بدیل است.
– روشن است که مدیریت تمام ابعاد وجودی فرد و جامعه را در بر می‌گیرد.
– بدون مدیریت صحیح و هدفمند هیچ آرمان و هدفی قابل تحقق نیست.
– مدیریت از خود انسانها شروع می‌شود و به جامعه سرایت می‌کند.
– مدیران صالح و اصلاح‌گران حقیقی و خدمتگزاران واقعی ابتدا در مدیریت ابعاد وجودی خودشان موفق بوده‌اند و سپس در جامعه کار مثبتی انجام داده‌اند.
– اگر کسانی بر تمایلات و اراده و خواسته‌های خود مدیریت نداشته باشند و در برابر شیطان زانو بزنند چگونه می‌توانند جامعه را به سعادت برسانند.
– این افراد چگونه می‌توانند از حریم جامعه در برابر شیطان و شیطانیان صیانت کنند.
– رمز و راز و راه تحقق آرمانهای الهی و انسانی، اصلاح مدیریت‌ها و استقرار مدیریت‌های مردمی و الهی است.
– قبلاً برخی از ویژگی‌های مدیران مردمی و الهی و همچنین غیر مردمی را بیان کرده‌ام.
– مدیران الهی همواره به دنبال گسترش توحید و آزادی و عدالت، بسط آگاهی و کمال جویی مردم و گسترش الفت و مهربانی بین مردمند.
– پایه رابطه آنان با مردم بر اساس عشق و محبت و کمال جویی است و از همین رو در فرهنگ ما از واژه ولایت و امامت به جای حکمرانی و حکومت استفاده شده است.
– برنامه‌های آنان در راستای اقتدار، عزت، کرامت و رفاه مردم، عدالت طلبی و مشارکت جویی و وحدت مردم و توسعه آزادی‌های مردم است.
– برای آنان افزایش افق مطالبات و آرمانهای مردمی یک فرصت و البته یک هدف و وظیفه است.
– صیانت از منافع عمومی مردم، رفع تبعیض و کاهش انواع فاصله و از جمله فاصله طبقاتی و تداوم پیشرفت و تعالی جامعه، تکلیفی مستمر و الهی است.
– در نقطه مقابل؛ مدیریت‌های غیر مردمی در مسیر عکس حرکت می‌کنند.
– بستر استقرار ونتیجه طبیعی مدیریت‌های غیرمردمی، شرک، تبعیض، ظلم و محدود کردن آگاهی، کاهش سطح مطالبات و افق آرمانی مردم است.
– در مدیریت‌های غیر مردمی تشدید تفرقه و نزاع، کنار گذاشتن مردم از امور اساسی و توسعه دره‌های عمیق فاصله طبقاتی، هم اصل و هم نتیجه است.
– در این مدیریت‌ها، انواع فشارهای گسترده سیاسی و اقتصادی به مردم، محدود کردن آزادی‌های مردم و بر باد دادن منافع عمومی و ملی و به چالش افتادن پیشرفت حقیقی جامعه، کاملاً مشهود است.
عزیزان من؛
– امروز و در جمع شما مردم عزیز به دو ویژگی دیگر از این مدیریت‌ها اشاره می‌کنم.
– ابتدا به مدیریت‌های غیر مردمی می‌پردازم که در نقطه مقابل امامت و ولایت قرار دارد.
ویژگی ۱- توسعه بد بینی، اختلاف، کینه ورزی و دشمنی بین مردم
– اساس کار شیطان بسط اختلاف، عداوت و دشمنی بین مردم است.
– تمام اعمال زشت و ضد بشری در سایه ایجاد و تعمیق اختلاف، کینه و عداوت بین انسانها اتفاق افتاده و توجیه شده است.
– رمز و راز سقوط انسانها و انسانیت، ملت‌ها و جوامع و تمدن‌ها به وجود اختلاف، بدبینی و عداوت و دشمنی بین آنها بر می‌گردد.
– وقتی بدبینی و عداوت و کینه آمد، چشم‌ها، گوش‌ها و قلب‌ها درست کار نمی‌کنند و از دیدن و دریافت حقیقت ناتوان می‌شوند.
– عقل‌ها از توازن دور می‌شوند و قوای انسانی از اختیار انسان خارج شده و تحت سلطه شیطان قرار می‌گیرد.
– هزاران حجاب در برابر چشم و گوش و قلب قرار می‌گیرد.
– چون غرض آمد هنر پوشیده شد صد حجاب از دل به سوی دیده شد
– مدیران غیر مردمی به دنبال سیطره، حکمرانی و تسلط بر مردمند، بنابراین از اختلاف و کینه و بدبینی بین مردم استقبال و آن را ترویج می‌کنند.
– یک نگاه به وضع جهان بیندازید.
– مستکبران و شیطانیان چگونه بین ملت‌ها و حتی درون ملت‌ها بدبینی و کینه و عداوت ایجاد می‌کنند.
– اگر دستشان برسد بین برادران و حتی زن‌ها و شوهرانشان هم همین کار را می‌کنند.
– این‌ها فضای جامعه را مملو از بدبینی و بی اعتمادی، بد اخلاقی، تهمت و افترا می‌کنند.
– اصولاً نتیجه مدیریت‌های غیر مردمی نمی‌تواند جز تفرقه، کینه، دشمنی و سوءظن باشد.
– برتری جویی، به سلطه کشیدن مردم و بهره کشی از آنان جز با اختلاف افکنی و کینه ورزی بین مردم، که به ضعف مردم منجر می‌شود، قابل تحقق نیست.
– اصولاً مدیریت‌های غیر مردمی دستاوردی جز این هم نخواهد داشت.
– امروز پایه اصلی سلطه امپراتوری صهیونیسم و دولت متجاوز آمریکا بر ایجاد اختلاف، کینه ورزی و دشمنی بین ملت‌ها استوار است.
– اوضاع منطقه را ببینید.
– اگر با فریب و تبلیغات شیطانی، این همه بدبینی و کینه و عداوت بین مردم منطقه و مسلمانان ایجاد نمی‌کردند آیا شاهد این جنگ‌های خونین بودیم؟
– کسی که بی شرمانه در مقابل دوربین‌ها سر کودکی بیگناه را می‌برد و یا خانه‌ها و شهرها را تخریب می‌کند، به لحاظ انسانی به کجا رسیده است؟
– چه کسانی و چرا این جنایات هولناک را مرتکب می‌شوند؟
– به چه دلیل ثروت سرشار نفت به جای رفاه مردم و دفاع از مظلومینِ فلسطینی و دیگر ملت‌ها، با غفلت از دشمنان، خرج خودخواهی‌ها و عصبیت‌ها و جنگ داخلی بین مردم منطقه شده است.
– چرا باید ثروت ملت‌ها صرف استهلاک انرژی انقلابیون و جریان مقاومت گردد.
– آیا به راستی این اوضاع جز به نمایندگی از سلطه گران و استعمارگران و در یک کلام شیطان و توسط مدیریت‌های غیر مردمی و غیر الهی طراحی و اجرا می‌شود؟
– معلوم است که دشمنان، مدت‌های طولانی رخنه کرده‌اند، برنامه‌ریزی و زهر پاشی و تبلیغ نموده، دروغ‌های بزرگ را تکرار کرده و عصبیت‌ها را انباشته و تحریک کرده‌اند تا کار به اینجا رسیده است.
– سوریه و عراق و یمن و افغانستان برای منافع چه کسانی ویرانه و مردم مظلوم آنها به خاک و خون کشیده می‌شوند؟
– کاملاً آشکار است که تنها راه برای در هم شکستن قدرت ملت‌ها توسط استعمارگران، صهیونیست‌ها و دولت مستکبر آمریکا، همین برافروختن آتش کینه، عصبیت و دشمنی بین ملت‌هاست.
– اگر کینه ورزی‌ها و دشمنی‌ها نباشد، امکان حیات اقتصادی مستکبران از بین می‌رود.
– اگر دشمنی و عداوت نباشد آیا بازاری برای خرید صدها میلیارد دلار اسلحه ساخت مستکبران و حمله به ملت‌های مظلوم وجود خواهد داشت.
– اگر دشمنی و کینه نباشد آیا شهرها و زیر ساخت‌ها نابود می‌شود تا برای بازسازی آنها مجدد دست نیاز ملت‌ها به سوی مستکبران دراز شود؟
– معلوم است که مدیریت‌های غیر مردمی بر فاصله ناشی از دشمنی بین مردم و یا ملت‌ها استوار می‌شوند و هرچه دشمنی بیشتر باشد آنها در امنیت بیشتری حکمرانی و چپاولگری خواهند داشت.
ویژگی ۲- توسعه فرد گرایی، بخل و خودبینی در جامعه
– مدیریت‌های غیر مردمی خودخواه‌ترین و بخیل‌ترین هستند. همه چیز را برای خودشان می‌خواهند و حاضرند همه چیز را برای خودشان و خواستها و منافع حقیرشان قربانی کنند.
– طبیعی است که این مدیریت‌ها جز در سایه بسط خودخواهی و بخل و خودبینی در جامعه نمی‌توانند استمرار پیدا کنند.
– اگر خدای نکرده هر کس فقط به فکر خودش باشد و نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشد، یا اینکه از یاری به دیگران بخل بورزد و از غم و شادی دیگران تاثیری نپذیرد چه خواهد شد؟
– در این صورت وحدت و قدرتی حاصل نمی‌شود که در برابر زیاده خواهی، ظلم و تبعیض، ناکارآمدی و نابخردی مدیریت‌های غیرِ مردمی قد علم کند و مانع از تجاوزات و سلطه گری آن‌ها شود.
– برای استحکام مدیریت‌های غیرمردمی، مردم هرچه فردگراتر، خودخواه‌تر، بخیل‌تر و بی تفاوت تر باشند شرایط مطلوب‌تر است.
– بهترین شرایط برای مدیریت‌های غیر مردمی آن است که هرکس فقط و فقط به فکر خودش باشد و تمام توان خود را فقط صرف تأمین خواستهای شخصی خودش کند.
– از دید این مدیریت‌ها، مردم نباید کاری به کار دیگران و همچنین امور مهم اجتماعی داشته باشند.
– مدیریت‌های غیر مردمی در برنامه ریزی‌ها و تصمیمات خود نمی‌توانند منافع، آینده، سرمایه، قدرت و حیثیت خود را نادیده بگیرند.
– کار را به جایی می‌رسانند که زمینه همدلی و کار جمعی و هم افزا را از بین می‌برند و هر نوع همکاری و مشارکت سازنده را منفی جلوه می‌دهند.
– جامعه‌ای که در آن هرکس فقط به فکر خود و منافع خویش باشد شانس ماندگاری ندارد و اضمحلال آن قابل پیش بینی است.
– اما در مدیریت‌های الهی جهت کار کاملاً عکس این است.
– در اینجا اجازه دهید به دو ویژگی مدیریت‌های مردمی اشاره کنم.
ویژگی ۱- بسط همدلی، وحدت، اعتماد و مهربانی بین مردم
– مدیران الهی و مردمی عاشق مردم و ارزش‌های الهی و انسانی هستند.
– احساس مسئولیت اجتماعی آنان برآمده از همین عشق و مهربانی است.
– آنان به دنبال استقرار ارزش‌های الهی، عزت انسانها، توحید و عدالت و آزادی هستند و این جز با وحدت، همدلی، حضور و مشارکت فعال آحاد مردم امکان پذیر نیست.
– هر مقدار مردم متحدتر، مهربان‌تر، همدل‌تر و فعال‌تر باشند، زمینه برای تحقق آرمانهای الهی و انسانی مهیاتر است.
– مدیران الهی و مردمی خود عاشق مردمند و گسترش مهربانی، همدلی و وحدت بین مردم را وظیفه خود می‌دانند.
– اصولاً پایگاه و پایه مدیریت‌های مردمی وحدت، مهربانی و همدلی مردم است و این مدیریت‌ها محصولی جز این ندارند.
ویژگی ۲- بسط فرهنگ ایثارگری و فداکاری
– ایثارگری رمز و راز و تنها راه کمال انسانی و حل مشکلات جامعه انسانی است.
– تحقق هر ارزش و کمالی مستلزم ایثار و از خودگذشتگی است.
– جامعه بر اساس تحمل یکدیگر توسط آحاد مردم، تکیه بر نقاط قوت و نادیده گرفتن ضعف‌ها و بدی‌ها شکل می‌گیرد و این از بهترین جلوه‌های ایثارگری است.
– تمام نقاط برجسته تاریخ انسان و ارزش‌های ماندگار جامعه بشری برآمده از ایثارگری و مرهون آن است.
– اصولاً راه کمال انسانی از مسیر خدمت به دیگران و عبور از خواست خود برای تحقق نیازها و رفاه و عزت دیگران می‌گذرد و این همان ایثارگری است.
– عید قربان عید بزرگ خدا و عید عبودیت و ایثار و فداکاری است.
– مادری اوج تجلی ایثار است. مادر همه وجودش را برای فرزندش فدا می‌کند و از آسایش و لذت خود برای آسایش و لذت او می‌گذرد.
– رمز این ایثارگری بزرگ و درخشان در عشق مادری است که تجلی عشق خداوند به انسانها است.
– انسان‌هایی که عاشق دیگر انسانها هستند از منافع و لذایذ خود برای عزت، رفاه و کمال دیگران عبور می‌کنند و البته این خود بالاترین لذت و منفعت است.
– پیامبر عزیز ما حضرت محمد مصطفی (ص) رحمه للعالمین بود. همه وجودش عشق به مردم بود و در تمام زندگی‌اش برای مردم و هدایت آنان چون شمع می‌سوخت و فداکاری می‌کرد.
– مدیریت‌های مردمی و الهی نماد عشق به مردم و ایثارگری‌اند و دائماً همین فرهنگ را در جامعه گسترش می‌دهند. تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم می‌کنند.
– رمز ماندگاری و اعتلای یک جامعه و تحقق اهداف و آرمانهایش، عشق و علاقه عمومی مردم به یکدیگر و رواج روحیه ایثارگری است.
– به یک تعبیر، مدیریت‌های مردمی و الهی به دنبال ساختن جهانی انسانی و انسانی جهانی‌اند.
– همه انبیاء و اولیاء و صالحان در راه ساختن این جهان و این انسان تلاش و فداکاری کرده‌اند.
– جهان انسانی یعنی جهانی که پر از توحید، آزادی، عدالت، انصاف، عشق، عزت، کرامت، رفاه، امنیت و دوستی برای همگان باشد.
– انسان جهانی یعنی انسانی که رابطه خود با دیگران را به جای خودبرتربینی، خودخواهی، کینه و عداوت، با عشق، محبت، احترام و فداکاری تنظیم می‌کند.
– تصور کنید دنیایی را که در آن همه انسانها به یکدیگر عشق بورزند و برای خدمت به دیگران مسابقه بدهند.
– زندگی در چنین دنیایی چقدر زیبا و دوست داشتنی خواهد بود و آیا در چنین جامعه‌ای فقر، ظلم، دشمنی و فسادی وجود خواهد داشت؟
– آیا کسی از غم و غصه و نا امیدی رنج خواهد بُرد؟
– همه انبیاء و صالحان آمده‌اند تا جهان انسانی و انسان جهانی بسازند.
– عید قربان و عید غدیر و دین و فرهنگ و مدیریت همه برای رسیدن و برپایی این حقیقت هستند.
– این آرمان نقطه مقابل خواست و اراده شیاطین و مستکبران است.
– آنان با همه توان در تلاشند از شکل گیری و برآمدن انسان جهانی و در نتیجه جهانِ انسانی ممانعت کنند.
– آنان با فریب کاری، دروغ، فشار، جنگ و کینه و البته با ساختن و عمومی کردن انسان بی‌هویت، فردگرا، خودخواه و برتری جو می‌خواهند انسان ساقط شده از مسیر کمال را به عنوان انسان جهانی معرفی کنند.
– آنان می‌خواهند با حاکمیت انحصاری خود، جهان تحت ستم و انسانهای سرکوب شده و در خود فرو رفته و حکومت‌های وابسته، ضعیف و فاسد را جایگزین جهان انسانی کنند.
عزیزان من؛
– اجازه دهید بشارت دهم.
– علیرغم تلاش و دست و پا زدن شیاطین و مستکبران برای جلوگیری از تحقق انسان جهانی و جهان انسانی حقیقی، امروز ملت‌ها به سرعت به سوی این آرمان در حرکتند.
– ماهیت شیاطین و فرهنگ شیطانی و تجلی کامل آنان یعنی مستکبران به سرعت افشا می‌شوند، مرزهای کاذب بین انسانها و ملت‌ها برداشته می‌شود، میلیاردها دل به هم پیوند می‌خورد و فلسفهٔ دو عید آسمانی قربان و غدیر در حال جاری شدن در عالم انسانی است.
– به لطف خدا توجه عمومی ملت‌ها به حق، عدالت، آزادی، کرامت و کمال انسانی و ضرورت ساختن جهانی انسانی به سرعت در حال گسترش است و اراده‌ها در این مسیر هم راستا می‌شود.
– حقیقت انسانی که همان فطرت الهی است در حال شکوفا شدن است و دل‌ها به سوی نقطه نهایی کمال انسان یعنی انسان کامل شیدا و روانه می‌شود.
– روز تحقق آرمان انبیاء نزدیک است و به فضل الهی همه بشریت نجات خواهند یافت.
– به فضل الهی همگان همدل و متحد و دست در دست هم جهان انسانی را برپا خواهند کرد.
– مستکبران رفتنی‌اند و دست و پا زدن‌های آنها، آنان را بیش از پیش در باتلاق خود ساخته فرو خواهد برد.
– آنان در جهان آینده جایی نخواهند داشت و آرزوی خود برای نابودی حقیقت را به گور خواهند برد.
– آینده از آن ملت‌هاست و روز پیروزی نهایی و طلوع خورشید بهارِ انسانها نزدیک است.
– همانگونه که در شعر فاخر منسوب به مختومقلی فراغی شاعر محبوب ترکمن و پر افتخار ایران زمین بشارت داده شده است امام مهدی (عج) از زمین و حضرت مسیح (ع) از آسمان می‌آیند و امور عالم را اصلاح و عدل و داد را بر پا می‌کنند.
– از همه عزیزانی که دعوت کردند و برای برگزاری این مراسم تلاش کردند سپاسگزارم. از هیئت امنا محترم و امام جماعت محترم مسجد، بسیج عزیز و مدیران محلی تشکر می‌کنم.
خدایا؛
– این دو عید بزرگ را بر ملت ما و همه بشریت مبارک گردان.
– امام عالم و حاکم اصلی، عاشق مردم و عدالت گستر حقیقی را برسان.
– او را با خواست مردم و به دست ملت‌ها حاکم کن.
– به واسطه او همه زیبایی‌های انسانی را حاکم و زشتی‌ها را زائل کن.
– ملت ایران را همچنان پیشگام این فرایند الهی قرار بده و به قله عزت و پیشرفت برسان.
– بدخواهان ملت ایران و دیگر ملت‌ها را منکوب کن.
– جوانان ما راحفظ و مشکلات آنان را برطرف فرما.
– رهبری‌گرانقدر انقلاب در سایه عنایات امام عصر (عج)موید و محفوظ بدار.
سر بلند و عزیز باشید

tel final1

Share