وزیر ارشاد در جلسه شورای اداری گیلان مطرح کرد

دولت تدبیر و امید به هیچ یک از عناوین اصلاح طلب و اصولگرا, چپ و راست کاری ندارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جنتی گفت: دولت تدبیر و امید به هیچ یک از عناوین اصلاح طلب و اصولگرا, چپ و راست کاری ندارد و بی جهت در راستای حذف نیروها اقدام نکرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی جنتی وزیر ارشاد در جلسه شورای اداری گیلان گفت: گزارش های بسیار خوبی را شنیدم و افتخاراتی که استان گیلان برای کشور آفریده بسیار فراوان است.photo_2016-08-28_13-28-18

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, وزیر ارشاد تصریح کرد: استان گیلان در کنار جاذبه های بسیاری که دارد و برای ما باعث افتخار است صاحب ستاره های درخشانی است که در اسمان علم و فرهنگ این کشور می درخشند.

جنتی گفت: از امتیازات بالای استان انسجام و هماهنگی و همدلی است که شرط اساسی توسعه در هر منطقه است.

وی افزود: خوشبختانه همه مقدمات رشد و توسعه در استان اماده است و باید همه کشور از آن متنفع شوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بارها در دولت صحبت می کنیم که وقتی به استانها میرویم روحیه میگریم و بسیار خوشحالم که به استان گیلان آمدم و وقتی این تلاش و کوشش ارزنده را می‌بنیم و آمارهای نوید بخش را می‌شنویم واقعا روحیه می‌گیریم.

جنتی یادآور شد: در عرصه سیاسی دولت بری تقویت وفاق ملی و افزایش امنیت سیاسی تلاش کرده است. همه اذعان دارید که در این دولت برای ارامش و دوری از جنجال های بی جهت تلاش شده است و ملاحظه می‌کنید فصا برای فعالیت های فکری و سیاسی اماده شده است.

نماینده عالی دولت متذکر شد: تلاش دولت برای افزایش سرمایه اجتماعی و استفاده از همه نیروها بر اساس شایسته سالاری است و سیاست دولت این بوده که با همه نیروهایی که شایسته هستند و دلشان برای این نظام می‌سوزد کار کند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید به هیچ یک از عناوین اصلاح طلب و اصولگرا, چپ و راست کاری ندارد و بی جهت در راستای حذف نیروها اقدام نکرده است.

وزیر ارشاد با بیان اینکه باید از فضای پس از برجام  برای جذب سرمایه گذاری و تولیداستفاده شود, افزود: اگر امنیت و ارامش نباشد هرگز به رشد اقتصادی نخواهیم رسید و دولت تلاش خود را برای رشد فضای سرمایه گذاری خواهد کرد.

جنتی گفت: در جهت رونق بخشیدن به اقتصاد و بیرون آمدن از رکود دولت نمایندگان مجلس کمک های فراوانی کردند و امیدواریم دولت بتواند برنامه های خودش را پیش ببرد.
وی با بیان اینکه برجام تا حد زیادی توانست چهره ایران را دنیا عوض کند , تصریح کرد: برجام بخش زیادی از ایران هراسی را از بین برد.

وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: این دولت پرهیز از افراط گرایی را در همه برنامه هایش حفظ کرده و مسائل و منافع ملی را بر منافع حزبی و شخصی و گروهی مقدم می داند.

جنتی متذکر شد: ما موظفیم برای اقتصاد مقاومتی گفتمان سازی بکنیم و فزهنگ سازی نماییم.

وی افزود: وجدان کاری و احترام به کارآفرینی و ارائه الگوی یک مصرف صحیح و دوری از تجمل گرایی باید به یک گفتمان تبدیل شود و باید این فرهنگ جا بیفتد که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

وزیر ارشاد گفت: یکی از مشکلات اصلی بیکاری است و من هر جایی که میروم و در هر جلسه ای که شرکت می کنم نامه ای دست من می‌دهند که ۸۰ درصدش مربوط به کار است و تنها موردی است که می‎گویم از انجام آن عاجزم و نمی توانم کار بکنم.

جنتی در پایان پیشنهاد کرد: یک جشنواره ملی و یا بین المللی در یکی از حوزه هایی که مزیت استان محسوب می‌شود بر پا کنیم.

tel final1

Share