دیارمیرزا گزارش می دهد

برد قاطعانه داماش در ورزشگاه عضدی رشت/رامیز محمد اف:هنوز تمام توان خود را به نمایش نگذاشته‌ایم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی داماش پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا در ارتباط با شرکت یا عدم شرکت در مسابقات جام حذفی گفت: ما دوست داریم در جام حذفی شرکت کنیم و فردا به صورت قطعی اعلام می‎کنیم که در این مسابقات شرکت خواهبم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رامیز محمد اف سرمربی تیم داماش گیلان پس از پیروزی  این تیم مقابل نفت نوین آبادان با تبریک این پیروزی به بازیکنان خود گفت: به همه بچه ها به خاطر بازی خوبشان و به مردم رشت و طرفداران داماش تبریک می گویم.
Ramiz-Mammadov
سرمربی داماش با بیان اینکه این تیم هنوز تمام توان خود را به نمایش نگذاشته است اظهار کرد: این هنوز بازی اصلی تیم ما نیست. درست است که بازی را ۳ بر صفر بردیم ولی به سطح عالی خود نرسیدیم چون از صفر شروع کرده ایم و برای این که به هماهنگی صد در صد برسیم باید یکسال در کنار هم بازی کنند و هماهنگی ما هم روز به روز بیشتر می شود از تمام بچه ها راضی هستم و انتظار نداشتم که در این زمین و این هوا این گونه بازی کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا در ارتباط با شرکت یا عدم شرکت در مسابقات جام حذفی گفت: ما دوست داریم در جام حذفی شرکت کنیم و فردا به صورت قطعی اعلام می‎کنیم که در این مسابقات شرکت خواهبم کرد.

محمداف گفت: از آنجایی که به اندازه کافی بازیکن داریم و بازیکنان خوبی نیز در تیم حضور دارند به احتمال فراوان در مسابقات شرکت می‌کنیم.

حواشی دیدار:

آرمین منفرد دوست, شروین بزرگ و هادی سهرابی سه گل داماش را در این بازی کاملا یک طرفه به ثمر رساندند.

اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه و الطافی مدیرعامل داماش نیز در میان تماشاگران نظاره گرد این دیدار بودند.

علی یونسی مهاجم داماش گیلان در نیمه اول بازی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

نفت نوین آبادان تنها با ۴ بازیکن ذخیره به رشت آمده بود.

در پایان تیفوسی‌ها به رسم همیشگی تیم را تشویق کردند و بازیکنان نیز به سمت آنها رفتند.

tel final1

Share