فرمانده انتظامی شهرستان شفت اظهار کرد:

برخورد پلیس با ۶۵۰ دستگاه وسائط نقلیه در شهرستان شفت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ علی صداقت با تشریح نتایج طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان شفت در ۵ماه گذشته، گفت: مامورین انتظامی این فرماندهی در این طرح ۴۰۰دستگاه موتورسیکلت و ۲۵۰ دستگاه خودرو را به علت ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، حرکات مارپیچ و غیر متعارف و عدم رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی از قبیل نداشتن کلاه ایمنی ، گواهینامه ،مدارک شناسایی رامتوقف و به پارکینگ انتقال دادند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی شهرستان شفت از توقیف بیش از ۶۵۰ دستگاه از وسائط نقلیه متخلف در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.۱۹۸۰۸۶۱

سرهنگ علی صداقت با تشریح نتایج طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان شفت در ۵ماه گذشته، گفت: مامورین انتظامی این فرماندهی در این طرح ۴۰۰دستگاه موتورسیکلت و ۲۵۰ دستگاه خودرو را به علت ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، حرکات مارپیچ و غیر متعارف و عدم رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی از قبیل نداشتن کلاه ایمنی ، گواهینامه ،مدارک شناسایی را متوقف و به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت افزود: با توجه به اجرای طرح های گیلان مطهر و ارتقای امنیت اجتماعی در اماکن سیاحتی و زیارتی شهرستان و تلاش در جهت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و استقرار ثابت عوامل انتظامی در شهرک امام زاده ابراهیم(ع) در سال جاری با بروز ناهنجاری ها مقابله شده است.

وی در ادامه بر تداوم اجرای طرح های فوق در شهرستان تا پایان سال خبر داد و تشریح کرد تلاش در راستای حفظ آرامش و مبارزه با متخلفین و مجرمین در دستور کار پلیس قرار دارد.

صداقت اظهار داشت: یکی از خواسته های به حق شهروندان شریف و ولایتمدار شهرستان شفت استقرار مرکز تعویض پلاک و صدور گواهینامه در این شهرستان می باشد که در حال حاضر به علت فراهم نبودن فضای مناسب اداری دوایر فوق در پلیس راهور شهرستان دایر نمی باشد و شهروندان محترم می بایست به شهرستان های مجاور مراجعه نمایند. لذا از مسئولین محترم تقاضا دارم مکان مناسب و در خور شأن شهروندان جهت استقرار پلیس راهور تهیه تا تمهیدات لازم صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: ایجاد بسترهای مناسب در جهت تحقق خواسته های پلیس راهور در سطح شهرستان منجر به ارتقای فرهنگ ترافیک و به تبع آن کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده ای خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل شهروندان، افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان شفت آمادگی دریافت هرگونه گزارش شهروندان را از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ دارد.

tel final1

Share