مریم ایراندوست سکوت خود را شکست

بخوانید تا دیگر شرمنده هزاران هزار سوالتان نشوم!/ هرروز با ذهن مردم بازى نکنید/٢ ماه هست روز و شب براى این بچه ها نگذاشتید/ اگرمریم ایراندوست و تیمش را نخواستیم مردانه بگوییم نمى توانیم

به گزارش رصد فضای مجازی دیارمیرزا،پس از انحلال تیم بانوان ملوان بندرانزلی علاوه بر واکنش های فراوانی که از سوی جامعه ورزشی و حتی فرهنگی و سیاسی استان و خارج از استان نسبت به انحلال این تیم صورت گرفت اما حرف و حدیث های فراوان هم در ارتباط با علت انحلال تیم بانوان ملوان در کنار و گوشه ها نقل می شود.

به گزارش رصد فضای مجازی دیارمیرزا، پس از انحلال تیم بانوان ملوان بندرانزلی علاوه بر واکنش های فراوانی که از سوی جامعه ورزشی و حتی فرهنگی و سیاسی استان و خارج از استان نسبت به انحلال این تیم صورت گرفت اما حرف و حدیث های فراوان هم در ارتباط با علت انحلال تیم بانوان ملوان در کنار و گوشه ها نقل می شود.

photo_2016-09-07_07-59-02مریم ایراندوست بازیکن سابق تیم ملی و سرمربی بانوان ملوان در آخرین پست منتشر شده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش تندی نسبت به شایعاتی که پیرامون چرایی انحلال تیم بانوان ملوان بوده است نشان داده که متن منتشر شده وی را در زیر مشاهده می نمایید.

 بخوانید تا دیگر شرمنده هزاران هزارسوالتان نشوم!
متاسفانه از روزى که بیانیه یا به قول دوستان اطلاعیه اى بر روى خروجى سایت… رفت!!!
بنده و بازیکنانم با هزاران سوال روبه رو شدیم چه آنهایى که قصد کمک و همدردى داشتند و چه انهایى که منتظر تخریب بودند!
حال سوال من از شما ؛
مگر میشود در تیمى که عنوان بانوان را در لیگ دارد مرد وجود داشته باشد ؟ مخصوصا در ٣ سال اخیر فدراسیون پزشکى فدراسیون فوتبال تست جنسیتى گرفته و کارت پزشکىِ تایید شد، صادر کرده و بعد از آن بازیکنان توانستند قراردادهایشان را ثبت کنند !
امروز هم که مقاله اى دیگر مبنى بر خوردن…. در اردو ، که من واقعا نمى دانم این ذهن مریض دنبال چیست ؟!
چیزى که خلاف شرع و قانون است براى من هم خلاف و هرگز هیچ بازیکنى جرأت نداشته در حضور من در هر تیمى که بودم بحثى از م…ب داشته باشد چه رسد به خوردن و…..!
آنهایى که با من کار کرده اند خوب میدانند رعایت اصول در تیمِ من یعنى چه.
آقایان محترم ، بنده مدتهاست سکوت کردم هرروز با ذهن مردم بازى نکنید ، ٢ ماه هست روز و شب براى این بچه ها نگذاشتید مگر چه پولى گرفتند و چه آینده اى ساختید برایشان که حال ستون هایش را هم ویران مى کنید.
اینجا ایران است و دینمان اسلام اگر مسلمانید پس بهتر از من میدانید اگر کسى آبروى مومنى را ریخت همانا کافر است،
اما اگر منظورتان مردانگى ست . بله بازیکنانم کم از وجودشان نگذاشتند کارهایى کردند که شاید کمتر مردى انجام دهد!
بیایید انسانیت را فراموش نکنیم ، اگر امروز مریم ایراندوست و تیمش را نخواستیم مردانه بگوییم نمى توانیم با هم کار کنیم( هرچند قبل از نخواستن شما بنده خود، خداحافظى کرده بودم براى این جوِ..) نه اینکه هر روز دنبال یک سوژه جدید ،
تاریخ ثابت کرده ،همه آنهایى که کشته شدند گناهکار نبودند!
خدایا همه ما را به راه راست هدایت بفرما!
ببخشید دوستان عزیزم مجبور شدم در جواب هزاران پیام که این ٢ پیام مودبانه ترین بود،یکبار براى همیشه جواب آنهایى که ذهنشان درگیر شده، را بدهم.
یا حق

Capture

tel final1

Share