فرماندار ماسال خبرداد

بخشدار مرکزی ماسال با دستور استاندار گیلان برکنار شد + جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود قاسم نژاد صبح روز دوشنبه، اظهار داشت: رویکرد دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار گیلان، حفظ شأن و منزلت همه اقشار مردم است و رفتار این فرد با هیچ توجیهی ، پذیرفته نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود قاسم نژاد صبح روز دوشنبه، اظهار داشت: رویکرد دولت تدبیر و امید و همچنین استاندار گیلان، حفظ شأن و منزلت همه اقشار مردم است و رفتار این فرد با هیچ توجیهی ، پذیرفته نیست.

قاسم نژاد اضافه کرد: استاندار گیلان به عنوان نماینده عالی دولت در استان، همواره در مراسم های مختلف و گفتارهای متعدد، بر ضرورت حفظ شأن مردم تاکید و بیان کرده که مردم، ولی نعمت ما هستند، از این رو ، رفتارهای این چنینی با هر دلیلی که انجام شود، پذیرفته نیست و مذموم است.

فرماندار ماسال با تقبیح این اقدام بر ضرورت احترام به شهروندان و حفظ کرامت انسانی تاکید کرد و گفت: این وظیفه مهم، از سوی مسئولان همواره مورد توجه قرار دارد و بر این اساس، طبق دستور استاندار گیلان، بخشدار مرکزی ماسال، برکنار شده است.

گفتنی است حمید رضائی لاکسار بخشدار بخش مرکزی ماسال متولد ۱۳۵۰،در صومعه سرا استان گیلان است و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس فلسفه غرب می باشد.

گفتی است رضائی چندی پیش اقدام به ضرب و شتم یک نوجوان ۱۳ ساله کرده بود.

شرح ماجرا به روایت بخشدار معزول
بخشدار مرکزی۱

حمید رضایی لاکسار ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان ماسال، در خصوص خبر ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله ماسالی اظهار کرد: دیروز وقتی برای بازگرداندن پسرم رفتم، با صورت ورم کرده و آسیب دیده وی مواجه شدم.

وی افزود: وقتی از فرزندم چگونگی واقعه را پرسیدم آنقدر ترسیده بود که چیزی نگفت اما دو تن از هم کلاسی هایش گفتند پسر شما برای جدا کردن دوستانش در یک دعوا مداخله می کند و یکی از طرفین دعوا ضربه ای به سر او وارد می کند که پسرتان دقایقی بیهوش می شود.

بخشدار مرکزی ماسال تصریح کرد: آن دو نفر که نمی دانستند پسرم بیهوش شده وقتی روی زمین افتاده بود، همچنان به کتک زدن وی ادامه می دهند.

رضایی ادامه داد: می دانم که بعنوان یک مسئول دولتی باید جلوی عصبانیتم را می گرفتم اما من هم مانند همه پدران دیگر از فکر اینکه ممکن پسرم ضربه مغزی شود و او را از دست بدهیم شوکه شده بودم.

وی اشاره کرد: من با پدر آن پسر دوستی قدیمی و رابطه خانوادگی داریم و تذکر من اگرچه با کمی خشونت همراه بود، تذکر یک عمو به برادرزاده اش بود و من با تمام اینها از خود آن پسر و خانواده اش عذرخواهی کردم و قضیه فیصله پیدا کرد.

شرح ماجرا به روایت سایت خبری وکیل ملت

حمید رضایی بخشدار ماسال در اقدام عجیب و در ملا عام اقدام به ضرب و شتم شدید یک نوجوان ۱۳ ساله نمود.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم کلاسی های ورزشی خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند. پس از خاتمه‌ی این غائله‌ی کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا، وی با خودروی پلاک دولتی در مسیر باشگاه ورزشی حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان ۱۳ ساله می کند.

رضایی به ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می برد.

بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان ۱۳ ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی نموده و در نهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می کند.

tel final1

Share