به مناسبت روز ملی سینما

اکران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» و «در دنیای تو ساعت چند است؟»در پیاده راه فرهنگی رشت

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» و فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به مناسبت روز ملی سینما در بافت مرکزی پیاده راه شهر رشت برای شهروندان رشتی اکران می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به مناسبت روز ملی سینما شنبه بیست شهریور ماه بعد از اذان مغرب و عشا در بافت مرکزی پیاده راه شهر رشت برای شهروندان رشتی اکران می شود.

فیلم ایستاده در غبار روایت کننده بخشی از زندگی یکی از رزمندگان دفاع مقدس شهید احمد متوسلیان است.
photo_2016-09-10_00-49-15
این فیلم به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و‌ تهیه کنندگی حبیب اله والی نژاد برگزیده بهترین فیلم درجشنواره فیلم فجر سال ۹۴ شده است.

نمایش فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» در پیاده راه فرهنگی رشت

به مناسبت روز ملی سینما و عید سعید قربان، ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۱ شهریور در غرفه بازآفرینی پیاده‌راه فرهنگی رشت فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به نمایش درمی‌آید.

همچنین قرار است پیش از نمایش فیلم، بهزاد عشقی، کارگردان و منتقد پیشکسوت گیلانی برای حاضران درباره تاریخ ورود سینما به ایران سخنرانی کند.

این برنامه از مجموعه برنامه‌های فرهنگی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری است که قرار است در طول هفته در غرقه بازآفرینی واقع در پیاده راه سعدی در مقابل مجتمع خاتم الانبیاء برگزار شود.

فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» فیلم تحسین شده صفی یزدانیان با بازی لیلا حاتمی و علی مصفاست. شهر رشت در این فیلم حضور پررنگی دارد.

حضور در این برنامه که به مناسبت عید قربان برگزار می‌شود، رایگان و برای عموم آزاد است.

tel final1

Share