طی عملیاتی

انهدام یک تیم تروریستی در سراوان توسط رزمندگان سپاه پاسداران+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رزمندگان سپاه پاسداران یک تیم تروریستی گروهک «جیش‌الظلم» وابسته به آمریکا و رژیم آل سعود را در جنوب شرق ایران منهدم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،رزمندگان سپاه پاسداران یک تیم تروریستی گروهک «جیش‌الظلم» وابسته به آمریکا و رژیم آل سعود را در جنوب resized_632245_481شرق ایران منهدم کرد.

واحدهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران طی عملیاتی در هفته گذشته در استان سیستان و بلوچستان تیم ۹ نفره اشرار و تروریست‌های مزدور آمریکا و رژیم سعودی را هدف قرار داده و منهدم کردند.

بنابر اخبار واصله از قرارگاه قدس نیروی زمینی، در این عملیات رزمندگان سپاه توانستند علاوه بر به هلاکت رساندن سرکرده این تیم ۳ نفر دیگر از اشرار را معدوم و دستکم ۲ نفر دیگر از آنها را زخمی کنند.

در این عملیات که در مناطق مرزی کوهک سراوان انجام شد، علاوه بر انهدام کامل تیم تروریستی گروهک «جیش‌الظلم» ( این گروهک خود را جیش العدل نام گذارده اند)، مقادیر زیادی سلاح، مهمات، بیسیم، دوربین‌های دید در شب و ۳ دستگاه خودروی تویوتا مجهز به سامانه‌های پیشرفته اهدایی کشورهای مرتجع و معاند منطقه به غنیمت گرفته شد.

resized_632246_737 resized_632247_472 resized_632248_254

tel final1

Share