انسداد باقیمانده آزادراه رشت – قزوین+ جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به منظور تکمیل وساخت بخشهای باقیمانده آزادراه رشت- قزوین در محدوده رودبار، محور فوق به مدت یکماه وطی ساعاتی خاص مسدود می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به منظور تکمیل وساخت بخشهای باقیمانده آزادراه رشت- قزوین در محدوده رودبار، محور فوق به مدت یکماه وطی ساعاتی خاص مسدود می باشد.
download علی خاوری مدیر کل راه وشهرسازی استان با اعلام این خبرگفت: باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین در محدوده رودبار به منجیل در حال اجراست که به دلیل عملیات راهسازی،انفجار کوه و ایمن سازی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۱صبح و در روزهای جمعه از ساعت ۶ تا ۷.۳۰ صبح مسدود می شود که این فرایند به مدت یکماه ادامه دارد ودر این مدت جاده قدیم رودبار به منجیل به عنوان مسیر جایگزین آماده تردد می‌باشد .
لازم به ذکر است این محور در روزهای پنج شنبه کاملا باز وآماده تردد می باشد.
مهندس خاوری با اشاره به باقیمانده این آزادراه تحت عنوان آزادراه منجیل- رودبار گفت: بخش باقیمانده این طرح از شرق منجیل آغاز و تا جنوب غربی رودبار امتداد یافته و با توجه به اینکه این بخش از مسیر حدفاصل شهرهای منجیل و رودبار جوابگوی ترافیک از محور قدیم و آزادراه در دست بهره‌برداری نیست، ساخت این بخش از آزادراه برای سهولت در رفت و آمد هموطنان، بالاخص در ایام تعطیل و آسایش ساکنین این شهرها امری اجتناب ناپذیر و مورد درخواست مسئولین و مردم بوده که بخشهایی از آن تکمیل که انشاء الله فرایند اجرای قسمتهای باقیمانده آن در اسرع وقت اتمام و مورد بهره برداری قرار گیرد.
آزادراه قزوین- رشت با هدف تقویت یکی از مهمترین محورهای ارتباطی کشور احداث شده و این محور جزیی از مسیر کریدور بین‌المللی شمال- جنوب است و از نظر حمل و نقل جاده‌ای یکی از مهمترین قطعات شبکه آزادراهی کشور محسوب می‌شود که استان‌ گیلان را در سریعترین زمان ممکن به پایتخت متصل می‌کند.
در پایان مهندس خاوری افزود که ۳۳۰۰ متر از ادامه آزاد راه رشت به قزوین در محدوده منجیل به رودبار تا پایان آذر ماه سالجاری زیر بار ترافیک میرود .

tel final1

Share