رستگار خبرداد

انحراف به چپ پراید یک کشته و ۶ مجروح در محور فومن به ضیابر بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه وانت نیسان ۶ تن مجروح و ۱ تن کشته در محور فومن به ضیابر برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه وانت نیسان ۶ تن مجروح و ۱ تن کشته در محور فومن به ضیابر برجای گذاشت.havades
سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز جاری یک دستگاه سواری پراید که در محور فومن به ضیابر در حال طی مسیر بود به علت انحراف به چپ با یک دستگاه وانت نیسان که در مسیر مخالف خودروی پراید در حال تردد بود به شدت به صورت رخ به رخ برخورد می کند.
سرهنگ رستگار با بیان اینکه متأسفانه در پی این سانحه ۴ تن سرنشین و راننده خودرو پراید و همینطور راننده و سرنشین خودرو وانت نیسان در مجموع ۷ تن مجروح برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: پس از حضور عوامل اورژانس تمامی مجروحان به بیمارستان منتقل شدند که در نهایت یک از سرنشینان خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داد.
وی بیان داشت: ۴ تن از مجروحان شرایط جسمی مساعدی برخوردار بوده و ۲ تن دیگر تا این لحظه جهت مداوا در بیمارستان تحت نظر هستند.
سرهنگ رستگار در پایان ضمن ابراز تأسف در خصوص وقوع این سانحه دلخراش از تمامی رانندگان وسایل نقلیه تقاضا کرد: همواره در حین رانندگی علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با حفظ سرعت مطمئنه در جاده ها تردد نمایند و از عجله و شتاب زدگی به شدت خودداری نمایند تا به لطف خدا شاهد تکرار اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

tel final1

Share