معاون اجرایی رییس‌جمهور اظهار کرد:

انتخاب روحانی توسط مردم تصادفی نبود/ دولت در شرایط کم‌نظیری مسئولیت را در دست گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به اتحاد موجود بین اقوام و مذاهب استان گلستان گفت: وحدت و انسجام موجود در گلستان نعمت بزرگی است که نباید آن را از دست بدهیم و باید در راستای تقویت آن کوشا باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمد شریعتمداری در نشست فعالان سیاسی استان گلستان، ضمن تبریک عید غدیر خم، تصریح کرد: وجود نماینده محترم ولی‌فقیه استان افتخاری برای اتحاد و انسجام گلستان است و یقینا اگر همه جناح‌های سیاسی استان با یکدیگر اتحاد داشته باشند، توسعه استان با سرعت بیشتر اتفاق می‌افتد.۲۰۱۵۰۴۱۴۱۸۴۶۱۷_shariat79

وی سفر به گلستان را سومین سفر گروه حاضر دانست و افزود: هدف از این سفر شنیدن و بررسی مشکلات در سال پایانی دولت، ارتباط با گروه‌های مرجع در استان‌ها و بررسی پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی و وعده‌های ریاست محترم جمهوری در سفر به استان بوده است.

وی سفر انجام‌شده به گلستان را مفید ارزیابی کرد و گفت: دولت یازدهم در شرایط ویژه و کم‌نظیری مسئولیت اجرایی کشور را در دست گرفت و انتخابات سال ۹۲ نمادی از بلوغ سیاسی گروهای سیاسی و مردم داشت. انتخاب دکتر روحانی توسط مردم تصادفی نبود و مردم با توجه به شناخت کامل از ایشان و مشکلات موجود، ایشان را به‌عنوان ریاست‌جمهوری برگزیدند.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به شرایط مالی سال ۹۴ دولت نیز گفت: با وجود شرایط سخت مالی دولت در سال ۹۴، خوشبختانه در عرصه سیاست خارجی با درایت، عقلانیت و عزت تیم مذاکره‌کننده به سرپرستی دکتر ظریف در برجام به نتایج مطلوبی رسیدیم.

وی انتخابات سال ۹۴ و مشارکت مردم را ارزشمند دانست و یادآور شد: فضای مطلوب سیاسی موجود نتیجه اقدامات صورت‌گرفته در دولت تدبیر و امید است و انتخابات با بلوغ سیاسی مردم در شرایطی کاملا آرام برگزار شد. ریاست محترم جمهوری نیز همواره بر استفاده از توانمندی‌های اقوام، بانوان و بومی‌گزینی تاکید دارند و معتقدند کسانی‌که به مشی اعتدال اعتقادی ندارند نباید در دولت حضور یابند.

tel final1

Share