دیارمیرزا گزارش می دهد

انتخابات هیئت رئیسه شهر رودسر برگزار شد/ وقتی کار به قرعه کشی کشیده می‎شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انتخابات هیئت رییسه شورای شهر رودسر با حضور ۷ نفر از اعضای شورای شهر، نماینده فرماندار در محل ساختمان شورای شهر رودسر برگزار شد.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انتخابات هیئت رییسه شورای شهر رودسر با حضور ۷ نفر از اعضای شورای شهر، نماینده فرماندار در محل ساختمان شورای شهر رودسر برگزار شد.photo_2016-09-01_22-41-36

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر, محمد حسین زاده که ریاست شورا در سال سوم را برعهده داشت در ابتدای جلسه تمامی اعضای شورا را به اتحاد و همدلی دعوت می کند و می گوید: اعضای محترم شورا با برنامه ریزی و توانایی بالا ورود نمایند تا بتوانند بخوبی مسیر را ادامه دهند و به پایان برسانند.
وی افزود : وقت گذاری و همچنین توانایی در مدیریت مسایل مرتبط به شورا از وظایف اولیه ریاست شورای شهر است و دوستان بر همین اساس خود را نامزد ریاست شورا نمایند.

در ادامه جلسه سید یزدان میرحبیبی خود را بعنوان اولین نامزد انتخابات ریاست شورای شهر معرفی میکند و اسماعیل صفری نیز بعنوان دومین نامزد انتخابات شورا کاندیدا می شود.

بعد از اخذ آرا و قرائت آن توسط نماینده فرماندار میرحبیبی و صفری هر کدام ۳ رای به دست آوردند و یک برگه سفید نیز در بین آرا وجود داشت.

در حالیکه اعضای شورای شهر هر کدام یکدیگر را با تعجب می نگریستند نماینده فرماندار برآن شد تا بار دیگر انتخابات را برگزار نماید و این بار نیز همان روال قبل صورت گرفت و هر کدام از کاندیدا ۳ رای را به خود اختصاص دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد تا قرعه کشی انجام شود که بعد از دو برگه سفید ؛ سید یزدان میرحبیبی بعنوان ریاست شورای شهر انتخاب شد و در ادامه نیز شرایط انتخاب نایب رییس نیز بین شهرام قهرمانی و سید محمد میراضی صورت پذیرفت که این دو نیز هر کدام ۳ رای به دست آوردند.

کار انتخاب نائب رئیسی نیز در نهایت به قرعه کشی رسید و شهرام قهرمانی از میان برگه ها انتخاب شد و جایگاه نایب رییسی را به دست گرفت.

طبق روال بقیه سمت ها به رای گذاشته شد و عزت الله ابوطالبی با ۷ رای بعنوان خزانه دار ، اسماعیل صفری با ۵ رای سخنگوی شورا و مجتبی کاظمی با ۶ رای بعنوان منشی شورا انتخاب شد.

در پایان محمد حسین زاده از اعضای شورا شهر حلالیت خواست و افزود: با همدلی و همزبانی برای پیشرفت و آبادانی شهرمان قدم برداریم تا مردم را امیدوار سازیم.

tel final1

Share