در افتتاحیه هجدهمین همایش بازیهای المپیک ویژه ایران در رشت عنوان شد

المپیک ویژه یعنی صداقت, پاکی و مهربانی/ شما سرتاسر امید هستید/هرکسی که در المپیک ویژه شرکت کند قهرمان است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی بهزیستی کشور گفت: المپیک ویژه یعنی تمامی صفاتی که فراموش شده اند. المپیک ویژه یعنی صداقت, پاکی و مهربانی.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هجدهمین همایش بازیهای المپیک ویژه ایران در رشت با مشارکت کانون حمایت از فرزندان سندرم داون در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان آغاز شد(گزارش تصویری).photo_2016-09-02_21-48-09

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی «امید» را شاکله اصلی چنین رویدادی دانست و گفت: اعتقاد دارم این عزیزان سرتاسر امید هستند.

نماینده مردم رشت در ادامه گفت: شما نشان دادید که در هر شرایطی می‎شود ورزش کرد و من به این دوستان افتخار می‎کنم که با شرایط خاصی که دارند به ورزش ادامه می‎دهند و ارزش زیادی برای ورزش قائل  هستند.

photo_2016-09-02_22-36-56المپیک ویژه بهتر از المپیک ریو است

رضا رسولی عضو شورای شهر رشت نیز با ابراز خرسندی از برگزاری چنین رویداری در استان گیلان و شهر رشت گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت این عزیزان هستم.

وی افزود: بخاطر حضور فرشتگانی که به ما افتخار دادند و به شهر ما قدم گذاشتند این المپیک شاید از المپیکی که پیش رو داشتیم حتی بهتر هم خواهد بود.

المپیک ویژه یعنی صداقت, پاکی و مهربانیphoto_2016-09-02_21-48-14

حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی بهزیستی کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر ما اینجا هستیم بخاطر حضور دکتر دادخواه مسئول برگزاری المپیک ویژه ایران است.

وی افزود: المپیک ویژه یعنی تمامی صفاتی که فراموش شده اند. المپیک ویژه یعنی صداقت, پاکی و مهربانی.

جامعه ای به رشد می‌رسد که به تمام استعدادهای خود توجه کند

photo_2016-09-02_21-48-16محمدرضا پارسی مدیر کل بهزیستی گیلان با قدرانی از حضور نمایندگان مجلس و مسئولان گیلان در این مراسم اظهار کرد: بنده مایه افتخار و از سوی دیگر مایه شعف و شادمانی است که برگزاری این برنامه را یک انجمن غیر دولتی بر عهده می‌گیرد.

پارسی با قدردانی از مشارکت نهاد فرهنگی و آموزشی در برگزاری چنین رویدادی اظهار کرد: در حال حرکت به سویی هستیم که بهزیستی را در جامعه به رشد برسانیم.

وی با بیان اینکه جامعه ای به رشد می‌رسد که به تمام استعدادها و ظرفیت های خود توجه کند, تصریح کرد: عزیزان ما اگرچه از نظر گواه ذهنی پایین ترند ولی باعث افتخار ما هستند.

مدیر کل بهزیستی گیلان در پایان گفت: تمام تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات مناسب راحتی و آسایش این عزیزان را فراهم آوریم.

هرکسی که در المپیک ویژه شرکت کند از نظر ما قهرمان است

photo_2016-09-02_21-48-19اصغر دادخواه رئیس المپیک ویژه کشور ضمن قدردانی و با تاکید بر برخورد دوستانه و مهربان با کودکان اظهار کرد: همایش بعدی در المپیک ویژه آبان ماه در دامغان برگزار می شود.

وی در ادامه به تاریخچه برگزاری المپیک ویژه در ایران اشاره کرد و گفت: المپیک ویژه ۱۶سال پیش توسط اساتید دانشگاه و خانواده ها به عنوان یک ان جی او تاسیس شد.

دادخواه از تحت پوشش ۹ هزار و ۷۰۰ نفر خبر داد و گفت: برگزاری چنین همایشی یک کار مردمی است که با کمک خیرین صورت می گیرد.

وی با قدردانی از حمایت های آموزش و پرورش و بهزیستی اظهار کرد: تاکنون ۱۴ اعزام ۱۰۰نفره به امریکا و مصر را داشته‌ایم و امیدوارم روزی در هر شهر المپیک ویژه برگزار شود.

رئیس المپیک ویژه ایران گفت: هرکسی که در المپیک ویژه شرکت کند از نظر ما قهرمان است.

دادخواه گفت: ۲۰۶ ورزشکار در این دوره از بازیها مشارکت دارند و ۲۹متخصص داوطلب نیز ما را در برگزاری این رویداد همراهی می نمایند.

رئیس المپیک ویژه ایران در پایان با قدردانی از دانشگاه گیلان از امضای تفاهنامه با دانشگاه گیلان و بهزیستی خبر داد.

tel final1

Share