در سفر معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق به استان گیلان صورت گرفت:

افتتاح و بازدید از طرحهای اشتغال صندوق کارآفرینی امید استان گیلان همزمان با آغاز هفته دولت+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعیدی معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور در آغاز هفته دولت به مدت دو روز به استان گیلان سفر نمود و در جلسات استانی و مراسم افتتاحیه و بازدید از طرحهای اشتغال صندوق این استان شرکت نمود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعیدی معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور در آغاز هفته دولت به مدت دو روز به استان گیلان سفر کرده و در جلسات استانی و مراسم افتتاحیه و بازدید از طرحهای اشتغال صندوق این استان شرکت نمود.

dfsfدر روز اول سفر ،اولین جلسه طرحهای مشارکتی با حضور سعیدی معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کشور،شیخ الاسلامی سرپرست صندوق استان، خاور مدیرکل امور روستایی استانداری و جمعی از روسا و کارشناسان در دفتر مدیرکل روستایی استانداری گیلان برگزار شد.

در ادامه حاضرین در جلسه به همراه رضایی مدیر کل سرمایه گذاری و اشتغال نهاد ریاست جمهوری و مسئولین استان و شهرستان در پیشواز آغاز هفته دولت ، از طرح های روستای بدون بیکار اسطلخ جان شهرستان رودبار و طرح تولید پوشاک در رستم آباد این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید، معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کشور و هیأت همراه از طرحهای راه اندازی شده و در دست اقدام روستا از جمله کارگاه شمع ، پرورش گل و گیاه ، پرورش دام ، رستوران سنتی ،عکاسخانه سنتی ،تولید و فروش صنایع دستی ، بازدید نمودند.

شایان ذکر است در حاشیه این بازدید ، طرح تولید و فرآوری سبزیجات ارگانیک با تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال با ایجاد اشتغال پایدار برای ۴ نفر افتتاح گردید .

در ادامه کارگاه تولید پوشاک مردانه و بچه گانه واقع در رستم آباد رودبار که در راستای اجرای تفاهم نامه پشتیبان پوشاک خانم حکیمه مرادی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال پایدار برای ۳۰ نفر راه اندازی گردیده بود ، افتتاح گردید.

Share