همزمان با هفته دولت

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هفته دولت ۱۳ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در آخرین روز از این هفته به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ۱۳ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در آخرین روز از هفته دولت به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی شود.
proje-haye-kashali-1-1395.06.07 (2)جواد کشلی مدیر سرمایه گذرای سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار ،مزایا و معافیت های قانونی مناطق آزاد ، حمایت ها و اقدامات این سازمان موجب استقبال بخش خصوصی برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در بخشهای تجاری ، خدماتی و گردشگری و دراین منطقه شده اظهار داشت : هتل آپارتمان ، ۱۵۰ واحد اقامتی و گردشگری مجتمع آرش ، مرکز خدمات پس ازفروش و نمایشگاه خودرو با پلاک منطقه ، انبار سرپوشیده ، افتتاح
سه شعبه و نمایندگی بیمه و یک طرح گردشگری ساحلی از جمله طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی است که دراین هفته به بهره برداری میرسند .
کشلی با اشاره به اینکه علاوه بر بهره برداری طرحها و پروژه های فوق ، عملیات اجرایی ۵ طرح تجاری ، خدماتی ، گردشگری و مسکونی نیز آغاز خواهد گردید ، خاطرنشان کرد : بخش خصوصی برای راه اندازی این تعداد از پروژه ها بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری نموده است و با افتتاح این پروژه ها برای ۲۵۳ نفر به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد میشود.
وی در پایان اظهار داشت :فراهم نمودن زیرساخت های لازم و وجود پتانسیل های فراوان جهت حضور سرمایه گذار در منطقه آزاد انزلی و رشد شاخص های اقتصادی ،این منطقه را به یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاری تبدیل نموده است.

tel final1

Share