افتتاح نمایشگاه عکس «آرامش» در رودسر

با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این اداره ، اولین نمایشگاه عکس انفرادی حانیه ناصحی یکی از کم سن و سال ترین عکاسان استان گیلان صبح روز ١٣ شهریور ٩۵ با حضور هنرمندان و دوستداران به هنر عکاسی در نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر افتتاح شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از افتتاح نمایشگاه عکس انفرادی کم سن وسالترین نوجوان رودسری با موضوع «آرامش» در نگارخانه شهید آوینی خبر داد.photo_2016-09-05_08-58-18
علی فلاح رنجبر با اعلام این خبر افزود: با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این اداره ، اولین نمایشگاه عکس انفرادی حانیه ناصحی یکی از کم سن و سال ترین عکاسان استان گیلان صبح روز ١٣ شهریور ٩۵ با حضور هنرمندان و دوستداران به هنر عکاسی در نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر افتتاح شد.

وی افزود : نمایشگاه  آرامش  به تعداد ۵۴ عکس در ابعاد ۴۵ * ٣٣ بصورت چاپ عکس روی تخته شاسی و همچنین کاغذ ابریشمی بوده که بمدت ۵ روز در معرض دید علاقمندان به هنر عکاسی قرار خواهد گرفت.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر تصریح کرد : نمایشگاه این هنرمند خوش ذوق بصورت تجربی و ذوقی و کاملا حرفه ای بوده و علاقمندان می توانند از تاریخ ١٣ شهریور الی ١٧ شهریور ، صبح ها از ساعت ١٠ الی ١٣ و عصرها از ساعت ١٧ الی ١٩ از نمایشگاه برپاشده در نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر دیدن نمایند.
در ادامه رئیس انجمن هنرهای تجسمی رودسر در جریان راه اندازی این نمایشگاه به خبرنگار دیارمیرزا گفت : این نمایشگاه در موضوعات چهره و طبیعت برپا شده است که ماحصل فروش این تابلوعکس ها صرف آسایشگاه معلولین رودسر خواهد شد .
وی در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت و همکاری انجمن هنرمندان تجسمی رودسر راه اندازی شده بیان کرد : عکس های این تابلوها به صورت ذوقی و تجربه و کاملا به صورت حرفه ای گرفته شده است که برای این عکاس نوجوانمان آرزوی موفقیت دارم.

tel final1

Share